دزدگیر دوربین GAP

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشاوره چیست

مشاوره یک رابطه درمانی بین مراجع و درمانگر است که در آن بر کسب تجربه و دانش تاکید می شود. از این حیث مشاور سعی می کند با استفاده از دانش علمی و علمی و تجربیات کاری خود به مراجع کمک کند تا توانایی های حل مسئله خود را درک کند و دانش بیشتری به دست آورد.

خصوصیت های مشاور

مشاور زمان زیادی را صرف صحبت کردن با مراجعان و یاری به آن‌ها در بیان احساساتشان می کند. مشاور می‌بایست در این حوزه آموزش‌های لازم را ببیند. یک مشاور باید در مراجعان اعتماد و حس آسایش و راحتی ایجاد کند.

او باید صبور و حساس بوده و درباره دیگران پیش داوری نکند و با همه اشخاص با هر سابقه‌ای قادر به صحبت کردن باشد.

مشاور نباید نصیحت کند!

افراد به دلایل مختلفی مانند از دست دادن عزیزان، مشکلات روابط، مشکلات زناشویی یا بهبود سبک زندگی به مشاور مراجعه می کنند. کار مشاور این نیست که به دیگران توصیه کند که چه کاری انجام دهند. نقش یک مشاور تشویق دیگران به بررسی گزینه های موجود و یافتن راه حل های منحصر به فرد خود برای ایجاد تغییرات مثبت است. مشاوران معمولا از نوع خاصی از درمان (معروف به درمان مبتنی بر نظریه) برای کمک به مراجعان خود استفاده می کنند.

محیط کار و ساعت کاری مشاور

مشاغل پاره وقت در مشاغل مشاوره رایج است. اما اگر مشاور بخواهد به صورت شخصی و مستقل کار و مشاوره دهد. باید گفت که مشاوره به صورت حضوری با مراجعه کنندگان انجام می شود، اما گاهی لازم است با همسر، خانواده و شریک زندگی آنها به صورت تلفنی و آنلاین تماس بگیرند.

در زیر وظایف مشاور، مهارت ها و توانایی های مورد نیاز مشاور، آموزش های لازم برای ورود به شغل مشاور، بازار کار و فرصت های شغلی مشاور، درآمد مشاور و اطلاعات کامل آورده شده است. چند مشاور معروف ارائه شده است.

وظیفه های مشاور

  • ایجاد روابط با مشتریان بر اساس اعتماد و احترام
  • توافق با مشتری در مورد موضوع بحث جلسه مشاوره
  • مشتریان را تشویق کنید تا در مورد احساسات خود صحبت کنند
  • با دقت گوش کنید، سوال بپرسید، وضعیت مشتری را درک کنید و بهترین توصیه را به او بدهید
  • مکالمات و بحث های مشتری را در صورت لزوم درک و نظارت کنید
  • کمک به مراجع برای دیدن چیزها و رویدادها به صورت مثبت یا منفی - زیرا روانشناسان با تئوری و دانش این حوزه آشنا هستند و می توانند مشکلات را به روش های مختلف حل کنند و افکار مراجع را راهنمایی کنند.
  • ارجاع مراجعین به سایر متخصصین در مواقع لزوم - ارجاع مراجعین به روانپزشکان، روانشناسان یا مشاوران حرفه ای مانند مشاور شغلی یا مشاور ازدواج از جمله این مراجعات است.
  • حفظ محرمانه پرونده های مشتری - از آنجایی که مراجع از مشاور می خواهند که راه حل مناسبی را برای بسیاری از حوادث زندگی شخصی خود بیابد، مشاور باید مسئولیت زیادی در قبال آنها داشته باشد.

مشاوره های شخصی (فردی)

همه ما انسان ها شخصیت و هویت خود را از طریق جامعه می فهمیم و بیان می کنیم. در این میان گاهی به دلیل بازخوردهای منفی جامعه یا عوامل دیگر با مشکلاتی مواجه می شویم. این مشکلات، موانع و چالش ها یک مشکل کاملا طبیعی است. این ما هستیم که می توانیم با اجرای صحیح این مشکلات و موانع را حل کنیم و ذهن خود را به شادی و آسایش برسانیم.
درمان فردی بهترین راه برای مقابله با مشکلات فردی و شخصیتی است
مواردی مانند تصمیمات اساسی و مهم، مسائل روحی و روانی و صدها مورد دیگر که باید با مشاور صحبت کرد. زیرا ممکن است در این مواقع نتوانیم بهترین تصمیمات و رفتارها را بگیریم.

انواع مسئله ها مشکلات شخصی (فردی)

مواردی مانند انتخاب دانشگاه یا رشته آکادمیک، انتخاب شغل، انتخاب شریک زندگی، اضطراب، ترس، بدبینی، منفی نگری، ناامیدی و صدها مورد دیگر، همه افراد را تنها می کند. در این شرایط مشاوره فردی با روانشناس بهترین راه حل است. در برخی موارد، مانند تصمیم گیری، ممکن است نیازی به یک یا دو جلسه مشاوره بیشتر نباشد، اما مشکلات روحی و روانی باید در یک دوره معین از درمان برطرف شود. مثلاً مشکلاتی مانند اضطراب را نمی توان با یک یا دو جلسه درمان کرد و باید جلسات بیشتری انجام داد.

خدمات قابل ارائه از طریق مشاوره شخصی (فردی)

خدماتی مانند: مدیریت زمان، رفع بی خوابی، مشاوره قبل از ازدواج، انتخاب رشته، حذف افکار منفی، مقابله با اضطراب، راه های موفقیت، مهارت های ارتباطی مختلف مانند افزایش اعتماد به نفس، تسلط بر مشکلات، رفع اختلالات شخصیت، مدیریت بحران. و غیره این کار به صورت مشاوره شخصی (تک به نفر) انجام می شود.

در مرکز مشاوره و روانشناسی جایرا می توانید در محیطی آرام از خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های خانواده، کودک و بزرگسالان بهره مند شوید.

بررسی عمیق مشکل های فردی

همانطور که گفته شد، مسائلی مانند اضطراب و بدبینی که در طول سال ها ایجاد شده اند به راحتی قابل درمان نیستند. برای حل این مشکلات معمولاً روانشناس در گام اول اطلاعات بیشتری در مورد فرد پیدا می کند و ریشه مشکل را پیدا می کند. این زمانی است که مرحله پردازش شروع می شود و زمان و تعداد ارجاعات به عوامل دیگری بستگی دارد.

انواع مشاوره های روانشناسی

مشاوران به روش های مختلف به مشتریان کمک می کنند. انواع مشاوره روانشناسی به تخصص مشاور بستگی دارد و کارکرد خاصی دارد. در ادامه در مورد این تخصص ها صحبت خواهیم کرد.

مشاوره تخصصی

مشاوره روان‌شناسی یکی از گسترده‌ترین رشته‌های علمی روان‌شناسی است و به دلیل گستردگی این رشته، فرصت‌های شغلی بسیاری را برای مشاوران روان‌شناسی فراهم می‌کند و زمینه‌های بسیاری را برای حل و رفع مشکلات مراجعان فراهم می‌کند. همه اینها از دستاوردهای بسیاری از روانشناسان از ابتدای پیدایش علم تا امروز است.

حوزه مشاوره روانشناسی

با یک بینش دقیق از وضعیت مشتری، می توانید از هر نوع مشاوره روانشناسی برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده کنید.
در زیر لیستی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع مشاوره روانشناسی را مشاهده می کنید.

  • ازدواج
  • خانواده
  • روانشناسی کار
  • سلامت روان
  • آموزش و پرورش

دانشجویان روانشناسی مشاوره در بدو ورود به دانشگاه الزامی به انتخاب رشته ندارند و پس از گذراندن مقطع کارشناسی و شروع مقطع کارشناسی ارشد باید رشته خود را انتخاب کنند. با نگاهی دقیق به حساسیت زیاد انواع مشاوره روانشناختی و تأثیرات فراوان آن بر مراجع، شاهد گسترش گرایش های خاص و محدود شدن انواع مشاوره روانشناسی هستیم که عامل مهم آن توسعه علم است. و دستیابی به علم روانشناسی و ارائه راه حل های دقیق تر و تخصصی تر برای مشکلات مراجعین.

علاوه بر انواع مشاوره روانشناسی که در بالا ذکر شد، روانشناسان مشاوره می توانند از طریق موارد زیر به مراجعان خود کمک کنند که عبارتند از:

  • رشد کودکان
  • اختلالات اشتها
  • افسردگی
  • آموزشی
  • ازدواج کردن
  • آشفتگی
  • ایناهاش
  • تربیت فرزندان
  • طلاق

و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که می تواند به بهبود وضعیت ذهنی مشتری شما کمک کند.

انواع بیماری روانی

از مهم ترین بیماری های روانی مرتبط با مشاوره روانشناسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اختلالات اضطرابی
  • عقب ماندگی ذهنی
  • درد شکم
  • اختلال شخصیت مرزی
  • انواع اختلالات افسردگی
  • یک اختلال خوردن
  • اختلال اضطراب اجتماعی
  • اختلال وسواس فکری عملی
  • اختلال هراس
  • اختلال شیدایی نوجوانان
  • اختلال هراس در فضاهای بسته

با مشاهده دقیق وضعیت امروز جامعه و فشارهای وارده بر مردم، شاهد بروز اختلالات و مشکلات روانی جدیدی هستیم که نیازمند روانشناسان تحصیلکرده در علوم روز است.

انواع مشاوره روانشناسی امروزه یکی از راه حل های متعدد علم روانشناسی برای حل بسیاری از مشکلات است و پس از مطالعه مشکل، راه حل ایجاد کرده و به مراجعه کننده می پردازد.

برای اطلاع از مشاوره های بیشتر و برطرف شدن سوال هایتان به مشاوره و روانشناسی انلاین مراجعه کنید.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

بالابر چیست

بالابر ماشینی است که برای جابجایی کالا و افراد یا کار در ارتفاع یا خطوط تولید به کار می‌رود و از مکانیزم‌های مختلفی برای بالا بردن استفاده می‌شود. بالابر‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی می‌شوند.

انواع کلی بالابر

بالابر‌های سیار یا متحرک (سکو‌های کاری هوایی)

بالابر سیار یا متحرک برای کار، حمل و نقل افراد یا کالا و همچنین برای کار‌هایی مانند نصب، تعمیر و نصب تجهیزات، رنگ‌آمیزی و… استفاده می‌شود. سوخت برقی یا دیزلی این بالابر‌ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

بالابر سیار هیدرولیک با دسترسی عمودی

این نوع بالابر فقط افراد را به صورت عمودی جابجا می‌کند که رایج‌ترین آن‌ها بالابر‌های آکاردئونی هیدرولیک و بالابر‌های ریلی هستند.

بالابر سیار با دسترسی عمودی و افقی

بالابر‌های سیار با دسترسی عمودی و افقی یا بوم لیفت(Boom Lift) علاوه بر حرکت به سمت بالا به صورت افقی نیز حرکت می‌کنند، انواع مختلفی دارند. ساده‌ترین روش مفصل‌بندی است که در آن بازو‌ها به صورت مفصل با نیروی هیدرولیک حرکت می‌کنند که برای ارتفاع کم مناسب است. جدیدترین و کاربردی‌ترین نوع آن روش تلسکوپی دو بازویی است که برای جابجایی و کار در شرایط سخت از جمله فضا‌های محدود بهتر از انواع دیگر است.

بالابر های ثابت

این نوع بالابر برای حمل، بارگیری و تخلیه بارهای بسیار سنگین از خودروها و غیره استفاده می شود. بالابرهای ثابت برای تخلیه و بارگیری بارهای بسیار سنگین از خودروها استفاده می شوند و دارای مکانیزم های مختلف هیدرولیک، زنجیری، کابلی یا ترکیبی هستند.

انواع بالابر های ثابت

بالابر جک هیدرولیک مستقیم

بالابر آکاردئونی ثابت
در این نوع بازوهای قیچی با جک هیدرولیک باز می شوند تا ارتفاع مورد نظر فراهم شود.

بالابر ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیک
در این نوع چرخ زنجیر یا بالابر کابلی تا نیمه از جک هیدرولیک عبور می کند. و برق از طریق زنجیر یا کابل به میز کار می رسد و تا انتها حرکت می کند.

بالابر بوم لیفت ثابت
در این ردیف از وسایل نقلیه علاوه بر مسیر مستقیم به سمت بالا، یک گذرگاه افقی نیز ایجاد می کنند که اغلب با بار کم و برای حمل افراد استفاده می شود.

مزایا و معایب انواع بالابر های هیدرولیک ثابت

بالابر ثابت هیدرولیک با جک مستقیم

مزایا: ایمنی خوب، ظرفیت بالا و ظرفیت طراحی برای تن، نگهداری آسان
عیب: عمق چاه زیاد و متناسب با حرکت است یا در هنگام استفاده از جک تلسکوپی معادل 1/3 حرکت، نیاز به استفاده از راهنمای راهنما در اطراف دستگاه، سطح میز با حرکت متوسط است.

بالابر ثابت آکاردئونی

مزایا: ایمنی کامل، عمق گودال در مقایسه با انواع دیگر بالابر ها کم است، به عنوان مثال، نردبان مسافرتی 7 متری با بار 5 تن، سوراخ قابل طراحی به عمق 70 سانتی متر، بدون ریل کشویی قابل استفاده است (در برخی موارد موقعیت استفاده که در آن بالابر باید به طور کامل به داخل شفت جمع شود و از چنین تردد وسایل نقلیه ساخته شود، این نوع مکانیزم بدون ریل کشویی نیز قابل استفاده است)، قابلیت طراحی برای ظرفیت و تناژ بالا، توانایی طراحی بزرگ میز کار (به عنوان مثال انتقال ماشین)
معایب: بلند شدن آسان، ارتفاع به طول میز بستگی دارد

بالابرهای زنجیره ای و طناب هیدرولیک ثابت

مزایا: سرعت بالابری بالا، ظرفیت متوسط، اندازه میز متوسط، عمق چاه بسیار کم
معایب: امنیت کمتری نسبت به سایر بالابرها دارد و نیاز به استفاده از راهنما در اطراف میز دارد

انواع بالابر بر اساس نوع دستگاه بالابر

بالابر هیدرولیک

در این مکانیسم نیروی بالابر توسط زنجیر هیدرولیک تامین می شود و به صورت آکاردئونی، بالابر مستقیم هیدرولیک، بالابر بوم مفصلی و تلسکوپی، زنجیر تلسکوپی - هیدرولیک، ترکیب هیدرولیک زنجیری یا ترکیبی هیدرولیک طناب دار تولید می شوند. این مکانیسم دارای بالاترین ضریب ایمنی است.

بالابر های زنجیری

در این مکانیسم بار توسط مکانیزم زنجیر و وینچ جابجا می شود که نسبت به بالابر هیدرولیکی از ایمنی کمتری برخوردار است و به همین دلیل برای ایمنی باید از زنجیر دوبل و ترمز ضد سقوط استفاده کرد.

بالابر های کابلی

در این روش حرکت با استفاده از کابل و وینچ انجام می شود. این روش دارای حداقل ایمنی بالابر است و برای جابجایی افراد توصیه نمی شود. همچنین برای ایمنی باید از کابل های دوبل و ترمزهای ضد سقوط استفاده شود.

بالابر زنجیری هیدرولیک

مکانیزم ترکیبی از هیدرولیک و بالابر زنجیری است. و برای ایمنی این مکانیسم ها بین هیدرولیک و بالابر زنجیر قرار می گیرند. این بالابر در بالابرهای خانگی و یا در بالابرهای ریلی و ستونی استفاده می شود.

عوامل کلیدی برای انتخاب بالابر

توان یا خروجی موتور الکتریکی
سرعت یا تعداد دور یک وسیله نقلیه الکتریکی
برق تک فاز یا سه فاز
اجزای بالابر ها
کابل
درام
موتور
چرخ دنده ها

انواع بالابر

بالابر های ساختمانی
بالابر های مصالح ساختمانی
بالابر مغازه ای یا فروشگاه
بالابر های کارگاهی
بالابر های صنعتی
بالابر های ساختمانی

بالابر های ساختمانی یا بالابر های مصالح یکی از تجهیزات اصلی در ساخت و ساز ساختمان است و برای حمل مصالح و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد.
بالابر های ساختمانی دارای انواع تک سطحی و سه سطحی هستند، بالابر های ساختمانی سه طبقه قدرتمندتر و قدرتمندتر هستند، همچنین دارای قدرت برابر و نور کمتری هستند. انواع بالابر ساختمانی شامل بالابر های تک سطح و سه سطح 350، 500، 750 و 1000 کیلوگرم می باشد.

انواع بالابر ساختمانی

بالابر های ساختمانی تک فاز

در بالابر های ساختمانی تک فاز نیروی مورد نظر توسط الکترو موتور های تکفاز تامین می شود که نیاز به برق شهری استاندارد 220 ولت دارد و تا 300 کیلوگرم طراحی می کنند.

بالابر های ساختمانی سه فاز

قدرت استاندارد برای راندن موتورهای سه فاز این بالابرها استاندارد صنعتی 380 ولت می باشد. بالابرهای سه فاز ساختمانی نسبت به بالابرهای تک فاز قدرتمندتر هستند، بنابراین می توان از این نوع بالابر برای ساخت بیش از 300 کیلوگرم بالابر ساختمانی استفاده کرد.

ویژگی های کلیدی یک بالابر ساختمانی خوب

از یک موتور الکتریکی مناسب با سیم پیچ تمام مسی و دو خازن خشک و تقویت کننده مناسب استفاده شده است.
دارای گیربکس ساخته شده از چرخ های آلیاژی خوب
دارای ریل سنگین و مقاوم و پایه با حفاظت بالا
داشتن بکسل مناسب با وزن بالابر

اجزای بالابر ساختمان

الکتروموتور
کلید
کالسکه و قرقره
باکت
سیم بکسل
گیربکس

موتور بالابر

موتورهای الکتریکی نیروی محرکه بالابر را تامین می کنند و انرژی الکتریکی را به انرژی دورانی تبدیل می کنند. و در انواع تک فاز و سه فاز تولید می شوند.

گیربکس بالابر های ساختمانی

گیربکس ها جدا از موتور الکتریکی هستند. در بالابر های ساختمانی از گیربکس های حلزونی استفاده می شود که دارای قابلیت قفل شدن خودکار هستند که در صورت بسته شدن ناگهانی بالابر گیربکس را قفل می کند و از حرکت بالابر و افتادن زیر بار جلوگیری می کند.

کالسکه و قرقره بالابر

کالسکه بخشی از بالابر است که چرخ ها، موتورها و گیربکس ها در آن قرار دارند. سیم بکسل را با قرقره یا وینچ بردارید. سیم بکسل باید از مواد مرغوب ساخته شده باشد و بتواند تمام طول سیم بکسل را جمع کند.

سیم بکسل بالابر های ساختمانی

سیم بکسل بالابر از مفتول فولادی ساخته شده و دارای انواع مختلف قطر، ضریب انبساط، انعطاف پذیری و … می باشد. طول کابل کشش در ساخت معمولا 20 متر است.

باکت های بالابر

باکت بالابر وسیله ای است دستگاه بالابری که در آن اقلام و بارها قرار داده و حمل می شوند. باکت بالابر در اندازه های مختلف موجود است، اما اندازه استاندارد آنها همیشه به اندازه یک کامیون و 22 لیتر است.

کلید بالابر های ساختمانی

عملکرد کلید بالابر بسته به اینکه بالابر تک مرحله ای باشد یا سه مرحله ای دستگاه را بالا، پایین و خاموش می کند. مهمترین مصالح ساختمانی پلاستیک است.

استفاده از بالابر های ساختمانی

جا به جایی مصالح ساختمانی بین طبقات در حین ساخت و ساز یا نوسازی ساختمان
بارگیری و تخلیه با ماشین آلات سنگین مانند کامیون
حمل بار در کارخانه ها و انبارهای بزرگ، معادن و ….
استفاده از بالابر ساختمانی برای حفر چاه و پمپاژ آب از چاه

خرید بالابر ساختمانی

مواردی که در هنگام خرید بالابر ساختمانی باید در نظر گرفته شود عبارت اند از: استحکام مواد بالابر، کیفیت موتور الکتریکی، ظرفیت ابزار، ایمنی ترمزها و کلیدهای بالابر و نوع مواد مورد استفاده.

برای مشاوره، اطلاع از لیست قیمت ها و محصولات مورد سفارش با مشاورین و کارشناسان گروه صنعتی بیات تماس بگیرید.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

پرستار در خانه به چه معناست

خدمات پرستاری در منزل شامل طیف وسیعی از خدمات مراقبت های بهداشتی است که به راحتی در منزل قابل ارائه است. خدمات پرستاری و مراقبت در منزل اغلب گران‌تر از بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان است، اما به اندازه درمان ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان مؤثر هستند.
خدمات پرستاری در منزل ضمن دلسوزی بیشتر به بیماران در ارائه خدمات پرستاری در منزل، حضور اعضای خانواده و دلسوزی بیشتر با بیماران، حالت عاطفی خاصی را برای بیماران و خانواده هایشان ایجاد می کند.
خدمات ارائه شده توسط مراقبت در منزل توسط پرستاران، فیزیوتراپیست ها و متخصصین کاردرمانی مجرب و متعهد ارائه می شود و به همین دلیل نیازی نیست نگران کیفیت خدمات پرستاران در منزل باشید.
در گذشته از اصطلاحات مراقبت در منزل، پرستاری در منزل و طب خانگی استفاده می شد. امروزه مردم به درک بهتری از خدمات پرستاری ماهر یا پرستاری در منزل رسیده اند که عمدتاً خدمات مراقبتی ارائه شده توسط پرستاران ماهر است و اصطلاح مراقبت در منزل شامل خدمات غیرپزشکی مانند مراقبت شخصی، همراهی و راهنمایی می شود.

چه زمان به پرستار خانگی نیازمندیم

هدف اصلی خدمات پرستاری در منزل، درمان بیماری یا آسیب است. خدمات مراقبت در منزل معمولاً شامل مراقبت از زخم برای زخم بستر یا زخم های جراحی، آموزش بیمار، تزریق داخل وریدی یا تغذیه ای، تزریق و پانسمان، روش های توانبخشی و فیزیوتراپی، و نظارت بر بیماری های جدی و شرایط بهداشتی ناپایدار است.

واکسیناسیون

واکسن را در خانه تزریق کنید و از خود در برابر بیماری های عفونی محافظت کنید. خدمات ما شامل واکسیناسیون علیه آنفولانزا، تب حصبه، ذات الریه، هپاتیت و غیره است که در خانه توسط پرستاران مجرب انجام می شود.

مراقبت های بعد از عمل

مراقبت های بعد از عمل بسیار مهم است و شامل همه چیز از کنترل درد و تغذیه تا مدیریت تنفس می شود. تمامی این خدمات را در آسایش خانه خود زیر نظر پرستاران ما دریافت کنید.

قرار دادن سوند ادراری

پرستاران ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند به شما در روند مراقبت از کاتتر ادراری در خانه، از جمله قرار دادن کاتتر، برداشتن کاتتر یا تخلیه ادرار کمک کنند.

بانداژ

آیا می دانستید که روند بهبودی بسته به نوع آسیب متفاوت است؟ پرستاران ما در مدیریت انواع زخم‌های جراحی، زخم‌های عفونی و زخم بستر پس از عمل مجرب هستند و علاوه بر آن، خدمات مناسب مراقبت از زخم را برای کمک به بهبود سریع‌تر بیمار ارائه می‌دهند.

کنترل اکسیژن

اکسیژن رسانی برای شرایط حاد و مزمن مانند تروما، خونریزی، شوک، تنگی نفس و بیماری های ریوی ضروری است. اگر به اکسیژن مکمل نیاز دارید، وحشت نکنید، استراحت کنید و با ما تماس بگیرید.

تزریقات

با یک دستگاه کوچک مانند تزریق معمولی یا خط داخل وریدی، از دردسر انتقال و زمان طولانی انتظار در بیمارستان خلاص شوید. فقط با ما تماس بگیرید و یک پرستار مجرب در منزل خود داشته باشید تا تزریق شما را انجام دهد.

چطور می توانیم به شما کمک کنیم

مراقبت های بعد از عمل
مراقبت از سالمندان
مراقبت از افراد مبتلا به بیماری های مزمن
تراکئوستومی یا تراکئوتومی
مراقبت و مدیریت کاتتر مجرای ادرار
مراقبت از زخم
تزریق و تزریق IV
مراقبت از بیماران دیابتی

مزایای مراقبت و پرستاری در منزل

مزایای پرستاری در منزل بسیار است. علاوه بر این که راحت تر از درمان در بیمارستان یا خانه سالمندان است. خدمات پرستاری در منزل نیز به بهبود سریعتر بیماران کمک می کند. ثابت شده است که بیمارانی که با عزیزان خود زندگی می کنند سریعتر از دیگران بهبود می یابند.
از رژیم غذایی و تغذیه بیمار حمایت کنید. پرستاران خانگی ما ممکن است برای کمک به بیمار غایب در دسترس باشند
خدمات پرستاری در منزل را در محیط آرام خانه ارائه دهید
مراقبت در منزل و پرستاری در مدیریت بیماری مزمن برای جلوگیری از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان کمک می کند.
پرستاری و مراقبت در منزل همچنین خدمات مراقبتی را برای کمک به بهبودی شما در خانه پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری یا آسیب ارائه می دهند.
تمرکز و پشتیبانی اختصاصی
نتایج درمانی بهتر برای بیماران
ارائه خدمات مدیریت دارویی

از مراقبت پرستاری در منزل چه انتظاری باید داشت

پرستاری و مراقبت در منزل پس از تجویز پزشک شروع می شود و خدمات پرستاری در منزل به اندازه پزشک مهم است. خدمات پرستاری همانطور که در بالا ذکر شد توسط پرستاران مجربی ارائه می شود که به تداوم مراقبت و حفظ کیفیت کمک می کنند.
مراقبت های بهداشتی اولیه ای که می توانید از یک دستیار پرستار انتظار داشته باشید به شرح زیر است.
نظارت بر رژیم غذایی، فشار خون، دما، ضربان قلب و تنفس بیمار
بررسی کنید که آیا بیمار از دستورات پزشک پیروی می کند یا خیر
وضعیت سلامت و درد احتمالی بیمار را مدیریت کنید
کنترل ایمنی بیمار در منزل، آیا برای مراقبت از بیمار در منزل به تجهیزات پزشکی نیاز است؟
آموزش اقدامات خودمراقبتی به بیمار
مهمتر از همه، به طور منظم با پزشک خود کار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

هزینه پرستاری در منزل

امروزه به دلیل افزایش هزینه های بستری در بیمارستان، در دسترس بودن خدمات پزشکی با کیفیت و تقاضای زیاد افرادی که محیط خانه آشنا را به محیط پر استرس بیمارستان ها ترجیح می دهند، خدمات مراقبت در منزل در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی خانگی یافت می شود مانند خانه سالمندان و ...
هزینه پرستاری در منزل به نوع بیماری و ساعات خدمت بستگی دارد. با این حال، هزینه پرستاری و مراقبت در منزل بین 20 تا 50 درصد هزینه یک بیمارستان است.

آماده سازی برای خدمات پرستاری در منزل

آمادگی قبلی برای خدمات مراقبت در منزل برای بهره مندی حداکثری از خدمات ضروری است. چند کار وجود دارد که باید قبل از استفاده از خدمات پرستاری انجام شود.
یک لیست شخصی از مخاطبین اضطراری ایجاد کنید
کپی و گزارش های دیگر خود را آماده کنید
فهرستی از وظایف مورد انتظار پرستار تهیه کنید
هر دستورالعمل خاصی را که می خواهید پرستار بداند توضیح دهید.

آیا به دنبال مراقبت های پس از عمل، مراقبت های سالمندی، مراقبت های مزمن، تراکئوستومی، کاتتریزاسیون، مراقبت از زخم، تزریق و پانسمان، IV، تزریق، یا سایر خدمات پرستاری هستید؟ شما می توانید این خدمات و سایر خدمات را در خانه خود از پرستاران مجرب و مجرب دریافت کنید. برای استخدام پرستار مجرب در منزل هم اکنون با همیاران فرشته تماس بگیرید.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

یکی از ساده ترین تعریف ها یا توضیحاتی می توان برای بالابر استفاده کرد این است که:
بالابر وسیله ای است که برای بالا و پایین بردن اشخاص و وسایل به ارتفاع بالا تر یا پایین تر استفاده کرد. اما باید توجه داشته باشیم که لیفتراک، جرثقیل و یا آسانسور با بالابر تفاوت دارد و در دسته بندی بالابر ها نیست.

بالابر ها دارای اشکال و اندازه های متفاوتی هستند و کارایی های آن ها با هم نیز تفاوت دارد.مکانیزم بالابری روی شکل و اندازه و حتی عملکرد و ظرفیت دستگاه تاثیر می گذارد. مکانیزم ها انواع مختلفی دارند که می توان به مکانیزم های هیدرولیکی، زنجیری و کابلی اشاره کرد. در بالابری هیدرولیکی مکانیزم بالابری توسط مدار هیدرولیک و انتقال نیرو توسط سیال تحت فشار تامین می گردد. در مکانیزم های زنجیری و کابلی نیروی لازم برای بالا بردن توسط وینچ برقی دستی تامین می شود. لازم به ذکر است که قیمت بالابر هیدرولیکی نسبت به انواع دیگر قیمت بالاتری دارد و عملکرد و کارایی و همچنین ایمنی آن نیز بیشتر است.

برای درک بهتر انواع بالابر ها می توانید به صفحه گروه صنعتی بیات مراجعه کنید.

به طور کلی بالابر ها بر اساس قابلیت های حرکتی دسته بندی می شوند که این دسته بندی ها شامل دو دسته است.

انواع بالابر ها چیست

بالابر ثابت نوع آکاردئونی(Fixed Scissor Lifts)

در این بالابر ثابت که شبیه به یک آکاردئون یا قیچی عمل می کند بازو های بالابر توسط یک جک باز شده و به ارتفاعی که می خواهیم می رسد. یکی از ویژگی های خاص این مدل می توان به ایمنی بسیار زیاد و حتی قدرت و ظرفیت زیاد آن اشاره کرد.

بالابر ثابت زنجیری و کابلی

در این بالابر نیروی مورد نیاز برای حرکت توسط یک موتور یا وینچ تامین می شود. وینچ کابل و زنجیری که به سبد بالابر متصل است را بالا و پایین می کند.
و این را باید اضافه کرد که امنیت این بالابر بسیار پایین است و مدام باید آن را بازرسی کرد تا از وقوع انواع حوادث خطرناک جلوگیری شود.

بالابر ثابت هیدرولیکی زنجیری و کابلی

در این نوع چرخ زنجیر و یا قرقره کابل توسط جک هیدرولیک نیمی از کورس حرکت و طی کرده و نیرو توسط زنجیر یا کابل به میز کار انتقال پیدا می کند و کل این مسیر را طی می کند و کاربرد این نوع در زمینه حمل بار می باشد. برای توضیحات و یا آشنایی بیشتر با بالابر هیدرولیکی که انواع مختلفی هم دارد می توانید به صفحه بالابر هیدرولیکی مراجعه کنید.

بالابر ثابت جک مستقیم

این نوع از بالابر ثابت در تعمیرگاه های اتومبیل و کارواش ها کاربرد به سزایی دارند و اکثریت با آن آشنا هستند. یک جک به طور مستقیم به میز کار متصل است و آن را بالا و پایین می کند.

چند تا از مشخصات بالابر جک مستقیم:

  1. ساده و قدرت مند
  2. نیازی به حفر چاه نیست
  3. موتور تک فاز یا سه فاز
  4. قابلیت تغییر ارتفاع
  5. نصب سریع و آسان

دسته بندی بالابر های ثابت:

  1. بالابر جک مستقیم از زیر
  2. بالابر جک مستقیم از بغل
  3. بالابر جک غیر مستقیم

بالابر های جا به جا شونده و متحرک(Aerial Work Platform)

این نوع بالابر برای استفاده اشخاص طراحی شده اند و قابلیت جا به جایی از نقطه ای ب نقطه های دیگر را دارند حتی برخی قابلیت جا به جایی در مسافت های بسیار طولانی را نیز دارند. از کاربرد های این نوع بالابر می توان به کار در خطوط برق، آتش نشانی، ارتفاع ساختمان ها و ... اشاره کرد.
بالابر های متحرک دو دسته دارند:

متحرک با دسترسی عمودی

در این نوع بالابر فقط به صورت عمودی پایین و بالا می رود و به هیچ عنوان حرکت افقی ایجاد نمی کند و برای کار باید دقیقا زیر محل کار قرار بگیرند. یک نمونه از این بالابر نوع هیدرولیکی آکاردئونی است.

متحرک با دسترسی عمودی و افقی

به این نوع به اصطلاح بوم لیفت(Boom Lift) گفته می شود و توانایی ایجاد دسترسی عمودی و افقی را دارد. برخی از این نوع به صورت بالابر پشت خودرویی( پشت کامیون ، پشت نیسان) و برخی هم به صورت خود کشنده هستند و برخی هم به صورت قابل یدک به بازار عرضه می شوند. مکانیزم این نوع بالابر هیدرولیکی است و ایمنی بسیار بالایی دارند.

بالابر خودرو یا کامیون(Truck Mounted Platforms)

بالابر خودرو وسیله ای است که برای حرکت عمودی خودرو و انواع وسایل نقلیه بین هر طبقه طراحی شده است و یا در مکان هایی مانند تعمیرگاه ها که خودرو را به ارتفاع بالاتر انتقال می دهند مورد استفاده قرار می گیرد. بالابر خودرویی انواع مختلفی دارد که کار اصلی همه ی آن ها قرار دادن خودرو در ارتفاع خاص و یا جا به جایی آن ها می باشد. برای مثال از جک بالابر خودرو در تعمیرگاه ها برای بررسی خودرو استفاده می شود.

ویژگی های بالابر خودرو

بالابر ها هر کدام می توانند وزن خاصی را تحمل کنند و در اندازه های مختلف طراحی شوند برای مثال یکی از مدل ها می تواند وزنی بین سه تا چهار تن را تحمل کند اما ظرفیت یکی دیگر از مدل ها دو تن باشد. قبل از خرید بهتر است تمام جوانب از جمله قیمت و کارایی را بررسی کنید. فقط کافی است به صفحه بالابر خودرو بروید تا آشنایی بهتری نسبت به آنها پیدا کنید.

کارکرد های بالابر خودرو

از نمونه کارکرد های این نوع بالابر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دلخواه
۲. حق انتخاب در اندازه های آن
۳. می توان در زمان مناسب در کمترین فضای ممکن آن را قرار دهید.
۴. این دستگاه با فولاد با کیفیت و گالوانیزه تولید شده اند و به راحتی می توان هر ماشینی را در آن ها قرار داد.

انواع بالابر خودرو

۱. بالابر خودرو هیدرولیکی
۲. بالابر خودرو پارکینگی
۳.بالابر خودرو تعمیرگاهی

گروه صنعتی بیات، تمامی مراحل ساخت و طراحی این گونه از بالا بر ها را از ابتدا تا مرحله نصب و برسی محیط برای نصب، همچنین مراحل سرویس و یا تعمیرات نیز توسط کارشناسان مجرب ما در گروه صنعتی بیات انجام می شود. به علاوه، مشاوران ما در گروه صنعتی بیات نیز آماده پاسخ گویی همه روزه به سوالات شما، اراعه مشاوره و راه نمایی به صورت رایگان برای خرید بالا بر هستند. شما می توانید در فضای مجازی نیز صفحات ما را دنبال کنید.

  • شاهین شاه نباتی