دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

شلوار زنانه
شورت و تاپ زنانه لباس هایی هستند که بیشتر به عنوان لباس های راحتی و خانگی استفاده می شوند. تی شرت ها و شورت ها معمولا با رنگ های شاد و مواد نرم و راحت دوخته می شوند. تاپ و شورت ساتن بسیار شیک و زیبا هستند. تاپ و شورت کرپ و تاپ و شورت گیاهی نیز جذابیت ملایمی دارند که آن ها را برای استفاده در داخل خانه بسیار مناسب می کند.
انواع تاپ و شورت زنانه
برترین شورت ورزشی
برخی از شورت های زنانه برای لباس مجلسی طراحی شده اند. جنس این تاپ ها و شورت ها معمولا کشدار است. این مزیت این است که پیراهن و شورت اسپرت کاملا جذب بدن می شود و مزاحمتی برای ورزش ایجاد نمی کند.
شورت بارداری
یکی از مشکلات هر زنی در دوران بارداری، یافتن لباس مناسب، لباس راحت و زیبا است. در مجموعه لباسچی به راحتی می توانید لباس های مخصوص بارداری را با تمام ویژگی ها پیدا کنید. معمولاً در بالا از شمعدانی یا چین‌دار استفاده می‌شود و این لباس روی شکم جذاب‌تر است. دیگران زخم های خلاقانه زیر نیم تنه دارند. جنس این نوع لباس ها معمولا نرم و خنک است و برای مادران باردار حساسیتی ایجاد نمی کند.
جنس شلوار و کمر آن مادر را اذیت نمی کند. از این طرح ها می توان به عنوان ست تاپ و شلوارک برای افراد چاق استفاده کرد.
شلوار کوتاه
در شورت و تاپ از ایده ها و طرح های خاصی استفاده شده است که بسیار جذاب هستند. این لباس دارای گزینه هایی برای کودکان و گزینه هایی برای بزرگسالان است. برخی از تاپ ها دارای یقه گرد هستند و پارچه استفاده شده در برخی از تاپ ها عمدتاً کتان، کتان و گاهی مخمل و پولک است. رنگ پیراهن را می توان در تضاد با رنگ شورت قرار داد و گاهی با آن ترکیب کرد. در برخی مدل ها از تزیینات خاصی مانند گلدوزی های ابریشمی یا راه راه های رنگی در قسمت یقه و شانه استفاده می شود که جلوه خاصی برای لباس ایجاد می کند. می توانید به راحتی یک پیراهن سفید را با شورت جین با انواع صندل ست کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. یک پیراهن با شورت حصیری و بادی بپوشید که از پارچه بسیار ظریف با سایه های متمایز ساخته شده است. در هر مهمانی زیبایی منحصر به فردی را برای شما ایجاد می کند.
شورت جین بچه گانه علاوه بر استفاده به عنوان یک مجموعه، به راحتی با سایر شورت های بچه گانه نیز قابل پوشیدن است.
نکاتی برای خرید شلوارک زنانه
بهتر است در هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید
برای جریان بهتر هوا در ماه‌های گرم‌تر، مواد نازک‌تر و پهن‌تر را با رنگ‌های بسیار روشن انتخاب کنید. همچنین مدل هایی با پارچه و بافت ضخیم وجود دارد که برای استفاده در روزهای سرد بسیار مناسب است. مدل هایی با شورت تنگ برای گرم نگه داشتن مناسب هستند. سایز شورت شما مهم است. سایز شلوارک می تواند بالای زانو، بالای ران یا زیر زانو باشد.

 

  • ۰۱/۱۲/۰۱
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۱)

ممنونم عالی بو.د

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی