دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

پرستار در خانه به چه معناست

خدمات پرستاری در منزل شامل طیف وسیعی از خدمات مراقبت های بهداشتی است که به راحتی در منزل قابل ارائه است. خدمات پرستاری و مراقبت در منزل اغلب گران‌تر از بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان است، اما به اندازه درمان ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان مؤثر هستند.
خدمات پرستاری در منزل ضمن دلسوزی بیشتر به بیماران در ارائه خدمات پرستاری در منزل، حضور اعضای خانواده و دلسوزی بیشتر با بیماران، حالت عاطفی خاصی را برای بیماران و خانواده هایشان ایجاد می کند.
خدمات ارائه شده توسط مراقبت در منزل توسط پرستاران، فیزیوتراپیست ها و متخصصین کاردرمانی مجرب و متعهد ارائه می شود و به همین دلیل نیازی نیست نگران کیفیت خدمات پرستاران در منزل باشید.
در گذشته از اصطلاحات مراقبت در منزل، پرستاری در منزل و طب خانگی استفاده می شد. امروزه مردم به درک بهتری از خدمات پرستاری ماهر یا پرستاری در منزل رسیده اند که عمدتاً خدمات مراقبتی ارائه شده توسط پرستاران ماهر است و اصطلاح مراقبت در منزل شامل خدمات غیرپزشکی مانند مراقبت شخصی، همراهی و راهنمایی می شود.

چه زمان به پرستار خانگی نیازمندیم

هدف اصلی خدمات پرستاری در منزل، درمان بیماری یا آسیب است. خدمات مراقبت در منزل معمولاً شامل مراقبت از زخم برای زخم بستر یا زخم های جراحی، آموزش بیمار، تزریق داخل وریدی یا تغذیه ای، تزریق و پانسمان، روش های توانبخشی و فیزیوتراپی، و نظارت بر بیماری های جدی و شرایط بهداشتی ناپایدار است.

واکسیناسیون

واکسن را در خانه تزریق کنید و از خود در برابر بیماری های عفونی محافظت کنید. خدمات ما شامل واکسیناسیون علیه آنفولانزا، تب حصبه، ذات الریه، هپاتیت و غیره است که در خانه توسط پرستاران مجرب انجام می شود.

مراقبت های بعد از عمل

مراقبت های بعد از عمل بسیار مهم است و شامل همه چیز از کنترل درد و تغذیه تا مدیریت تنفس می شود. تمامی این خدمات را در آسایش خانه خود زیر نظر پرستاران ما دریافت کنید.

قرار دادن سوند ادراری

پرستاران ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند به شما در روند مراقبت از کاتتر ادراری در خانه، از جمله قرار دادن کاتتر، برداشتن کاتتر یا تخلیه ادرار کمک کنند.

بانداژ

آیا می دانستید که روند بهبودی بسته به نوع آسیب متفاوت است؟ پرستاران ما در مدیریت انواع زخم‌های جراحی، زخم‌های عفونی و زخم بستر پس از عمل مجرب هستند و علاوه بر آن، خدمات مناسب مراقبت از زخم را برای کمک به بهبود سریع‌تر بیمار ارائه می‌دهند.

کنترل اکسیژن

اکسیژن رسانی برای شرایط حاد و مزمن مانند تروما، خونریزی، شوک، تنگی نفس و بیماری های ریوی ضروری است. اگر به اکسیژن مکمل نیاز دارید، وحشت نکنید، استراحت کنید و با ما تماس بگیرید.

تزریقات

با یک دستگاه کوچک مانند تزریق معمولی یا خط داخل وریدی، از دردسر انتقال و زمان طولانی انتظار در بیمارستان خلاص شوید. فقط با ما تماس بگیرید و یک پرستار مجرب در منزل خود داشته باشید تا تزریق شما را انجام دهد.

چطور می توانیم به شما کمک کنیم

مراقبت های بعد از عمل
مراقبت از سالمندان
مراقبت از افراد مبتلا به بیماری های مزمن
تراکئوستومی یا تراکئوتومی
مراقبت و مدیریت کاتتر مجرای ادرار
مراقبت از زخم
تزریق و تزریق IV
مراقبت از بیماران دیابتی

مزایای مراقبت و پرستاری در منزل

مزایای پرستاری در منزل بسیار است. علاوه بر این که راحت تر از درمان در بیمارستان یا خانه سالمندان است. خدمات پرستاری در منزل نیز به بهبود سریعتر بیماران کمک می کند. ثابت شده است که بیمارانی که با عزیزان خود زندگی می کنند سریعتر از دیگران بهبود می یابند.
از رژیم غذایی و تغذیه بیمار حمایت کنید. پرستاران خانگی ما ممکن است برای کمک به بیمار غایب در دسترس باشند
خدمات پرستاری در منزل را در محیط آرام خانه ارائه دهید
مراقبت در منزل و پرستاری در مدیریت بیماری مزمن برای جلوگیری از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان کمک می کند.
پرستاری و مراقبت در منزل همچنین خدمات مراقبتی را برای کمک به بهبودی شما در خانه پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری یا آسیب ارائه می دهند.
تمرکز و پشتیبانی اختصاصی
نتایج درمانی بهتر برای بیماران
ارائه خدمات مدیریت دارویی

از مراقبت پرستاری در منزل چه انتظاری باید داشت

پرستاری و مراقبت در منزل پس از تجویز پزشک شروع می شود و خدمات پرستاری در منزل به اندازه پزشک مهم است. خدمات پرستاری همانطور که در بالا ذکر شد توسط پرستاران مجربی ارائه می شود که به تداوم مراقبت و حفظ کیفیت کمک می کنند.
مراقبت های بهداشتی اولیه ای که می توانید از یک دستیار پرستار انتظار داشته باشید به شرح زیر است.
نظارت بر رژیم غذایی، فشار خون، دما، ضربان قلب و تنفس بیمار
بررسی کنید که آیا بیمار از دستورات پزشک پیروی می کند یا خیر
وضعیت سلامت و درد احتمالی بیمار را مدیریت کنید
کنترل ایمنی بیمار در منزل، آیا برای مراقبت از بیمار در منزل به تجهیزات پزشکی نیاز است؟
آموزش اقدامات خودمراقبتی به بیمار
مهمتر از همه، به طور منظم با پزشک خود کار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

هزینه پرستاری در منزل

امروزه به دلیل افزایش هزینه های بستری در بیمارستان، در دسترس بودن خدمات پزشکی با کیفیت و تقاضای زیاد افرادی که محیط خانه آشنا را به محیط پر استرس بیمارستان ها ترجیح می دهند، خدمات مراقبت در منزل در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی خانگی یافت می شود مانند خانه سالمندان و ...
هزینه پرستاری در منزل به نوع بیماری و ساعات خدمت بستگی دارد. با این حال، هزینه پرستاری و مراقبت در منزل بین 20 تا 50 درصد هزینه یک بیمارستان است.

آماده سازی برای خدمات پرستاری در منزل

آمادگی قبلی برای خدمات مراقبت در منزل برای بهره مندی حداکثری از خدمات ضروری است. چند کار وجود دارد که باید قبل از استفاده از خدمات پرستاری انجام شود.
یک لیست شخصی از مخاطبین اضطراری ایجاد کنید
کپی و گزارش های دیگر خود را آماده کنید
فهرستی از وظایف مورد انتظار پرستار تهیه کنید
هر دستورالعمل خاصی را که می خواهید پرستار بداند توضیح دهید.

آیا به دنبال مراقبت های پس از عمل، مراقبت های سالمندی، مراقبت های مزمن، تراکئوستومی، کاتتریزاسیون، مراقبت از زخم، تزریق و پانسمان، IV، تزریق، یا سایر خدمات پرستاری هستید؟ شما می توانید این خدمات و سایر خدمات را در خانه خود از پرستاران مجرب و مجرب دریافت کنید. برای استخدام پرستار مجرب در منزل هم اکنون با همیاران فرشته تماس بگیرید.

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۱)

ممنونم عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی