دزدگیر دوربین GAP

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوله های ساختمانی

لوله های ساختمانی نقش مهمی در سازه های ساختمانی دارند بطوری که نمیتوان از آن به راحتی عبور کرد. اما باید این را بدانیم که لوله ها انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلف کاربرد های متنوعی نیز دارند در بعضی از مکان ها باید از لوله های فلزی استفاده کرد که آن نیز به نوبه خود انواع مختلفی دارد. در بعضی از قسمت ها باید از لوله های پلاستیکی استفاده کرد. استفاده نادرست از جنس، اندازه و نوع لوله ها در پروژه ها میتواند خسارات زیادی را به بار بیاورد. در کل لوله هایی که برای انتقال آب در ساختمان تعبیه می شوند به انواع لوله های گالوانیزه، چدنی، پلی پروپیلن، پی وی سی (PVC)، پنج لایه و پلی اتیلن تقسیم می شوند.
 

لوله های فولادی در ساختمان

یکی از رایج ترین لوله ها در صنعت ساختمان سازی لوله فولادی برق است. لوله فولادی استوانه‌ای توخالی است که از آن برای انتقال یا نگهداری سایر مواد و مایعات استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر لوله فولادی وسیله ای جهت حفاظت مواد داخل لوله از محیط بیرونی آن است و همچنین وسیله ای برای انتقال مایعات و سیالات می باشد.
امروزه علاوه بر مایعات، لوله های فولادی میتوانند برای انتقال مواد جامد نیز مورد استفاده قرار گیرند البته این موضوع در فواصل کوتاه صدق میشود.
برای فرم دهی به این لوله‌ها از روش هیدرو فریمن استفاده می‌شود که خود به سه طریق انجام می‌پذیرد که عبارت‌اند از:
  • فشار پائین
  • فشار بالا
  • فشار متغیر
برای فرم دهی و نصب این لوله های باید از متخصصین مجرب و کار کشته کمک گرفت. شما میتوانید از متخصصین و طراحان مجرب و کارکشته ما در شرکت تامین صنعت قائد کمک گرفته تا با تجربه بالای خود کار نصب این لوله را برای شما انجام دهند
 
لوله های فولادی با توجه به مشخصاتی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از انواع لوله های فولادی نیز با توجه به ویژگی های خود کاربرد متنوعی در صنایع مختلف دارند. لوله گازی، لوله مسی، لوله اسپیرال، لوله مانیسمان، لوله داربست، لوله لنس، لوله گوشت دار، لوله مبلی، لوله api، لوله آتشخوار، لوله جدار چاه، لوله صنعتی، لوله گالوانیزه، لوله استنلس استیل، لوله بدون درز مانیسمان، لوله درز دار از انواع لوله های فولادی در ساختمان سازی هستند که هر کدام کاربرد ها، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را داراست.
 

لوله فلکسی

هادی‌های جریان برق و انواع کابل‌های دیگری مانند کابل‌های مخابراتی که در صنایع متفاوت مثلاً ساختمان‌سازی، کشاورزی و غیر استفاده می‌شوند نیاز به حفاظت دارند تا در مقابل عوامل خارجی مقاومت بالایی داشته باشند و امکان آسیب رسیدن به آنها به حداقل برسد. در صنایع متفاوت پیشگیری از خوردگی و پوسیدگی فلزات همیشه بحثی مورد توجه بوده و برای همین روش‌های مختلفی به این منظور استفاده شده است مانند پوشش دهی با رنگ، پلاستیک، پی وی سی و پوشش‌های دیگر مثلا گالوانیزه. برای حفاظت از سیم‌ها معمولاً از لوله‌هایی به نام لوله برق استفاده می‌شود که جنس آنها می‌تواند فلزی، پی وی سی، گالوانیزه، upvc و حتی پلاستیک باشد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاصی که دارند در شرایط متفاوتی استفاده می‌شوند.
 

لوله های خرطومی

در ساخت لوله خرطومی، از گرانول پی وی سی و مواد دیگری استفاده می‌شود. سیم‌های برق به این دلیل که جریان برق را از خود عبور می‌دهند باید در پوشش‌های مناسب و عایق نگهداری شوند تا به ساکنین در زمان استفاده آسیبی وارد نکنند. برای تولید این لوله‌ها نیز باید انواع استانداردهای لازم توسط تولیدکنندگان رعایت شده و از بالاترین کیفیت برای آنان استفاده شود. مهم‌ترین ویژگی بارز لوله خرطومی این است که از سیم‌ها در برابر انواع عوامل مختلف و ضربه‌ها محافظت می‌نماید.
 
 
 
 
 
  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

نظم در سیم کشی

نظم در سیمکشی

گاهی نظم در سیمکشی ساختمان میتواند در طراحی درست ساختمان موثر باشد، یکی از ابزار ها برای ایجاد نظم هرچه بیشتر در کابل کشی ها، سینی کابل است. نردبان کابل و سبد کابل هم اهمیت بالایی در کابل کشی دارد و به طراحان بسیار کمک مینماید. هزینه سینی کابل برق در زمانی که سیم کشی های ساختمان به صورت روکار انجام می شود، بسیار مهم است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.
 

سینی کابل در کابل کشی ساختمان

سینی کابل از تجهیزات مهم و پر کاربرد ساختمان است که برای کابل کشی و سیم کشی در ساختمان‌ها به‌کار می‌رود. سینی کابل با جای دادن سیم و کابل ها در خود باعث ایجاد نظم و کابل کشی مرتب، در حفظ امنیت کابل ها و گلند کابل بسیار اهمیت دارد. از سینی کابل می‌توان در محیط‌ها و مکان‌های مختلف استفاده کرد. (فضای بسته، فضای باز، محیط‌های مرطوب، محیط‌های پرخطر و همچنین محیط‌هایی که دارای نویز الکتریکی و یا لرزش می‌باشند). سینی کابل همانند هر وسیله برقی دیگر، دارای تاییدیه و استاندارد های لازمه است.
 

نصب سینی کابل

نصب سینی کابل حتما باید توسط طراحان و مهندسین حرفه‌ای انجام شود چراکه اگر در نصب اشتباهی صورت بپذیرد ممکن است موجب خرابی ساختمان و یا حتی آتش سوزی و انفجار ساختمان گردد. برای محیط‌هایی که احتمال آتش سوزی در آن‌ها زیاد است، باید از سینی کابل مخصوص استفاده شود. شما میتوانید برای نصب سینی کابل یا نردبان کابل از متخصصین و طراحان ما در شرکت تامین صنعت قائد کمک بگیرید تا متخصصین مجرب و باتجربه ما در تمامی ایران بصورت تضمینی ساختمان شما را کابل کشی نمایند.

 

استاندارد های سینی کابل

انطباق سینی کابل با این استانداردها موجب اطمینان از نصب صحیح و کارکرد درست آن می‌گردد. سینی کابل می‌تواند بر روی دیوار ساختمان، سقف‌، کف و حتی در مسیرهای صعب العبور و به صورت عمودی و افقی نیز نصب و استفاده شود. با استفاده از این ابزار ها میتوان کابل ها را در مسیر درست و مورد نظر خود هدایت نماییم. سینی کابل همچنین در محیط‌های خطرناک که در معرض آتش سوزی هستند نیز ایمنی لازم را دارد.

 

سایز های مختلف سینی کابل

سینی کابل در بازار از سایز ها و اندازه های مختلفی برخوردار است و به همین دلیل برای همه نوع ساختمان و هر نوع پیکربندی مناسب است. سینی کابل انعطاف پذیر بوده و قابلیت تغییر شکل دارد. برای نصب ایمن و صحیح سینی کابل باید به این سه عامل مهم توجه داشت: محدودیت‌های وزن سینی کابل‌های مختلف، محدودیت‌های محیطی، قوانین مربوط به فواصل سیم‌ها.
تعداد و سایز مناسب سینی کابل به تعداد سیم‌هایی که قرار است در آن قرار بگیرند و همچنین محیطی که قرار است سینی کابل در آن نصب شود، بستگی دارد. از آنجایی که سینی کابل منعطف و قابل تغییر است، مهندسین و طراحان باید سیستم سینی کابل را به گونه‌ای طراحی و سایزبندی کنند که هم برای استفاده کنونی و هم برای نیازهای آینده مناسب باشند.

سخن آخر

سینی کابل برق یکی از ابزار های مهم در برق کشی در محیط های تجاری و صنعتی می باشد. این ابزار در بخش هایی از فضاهای مسکونی نیز پر کاربرد است؛ اما عمده موارد استعمال این محصول، محدود به موارد صنعتی و تجاری می گردد. سینی کابل برق نوعی محافظ کابل های مورد استفاده در ساختمان محسوب می گردد که سبب آراستگی ظاهری و در نهایت نظم در سیم کشی می شود.

 

 

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

یکی از نکات مهم در بالا بردن امنیت اماکن استفاده از دزدگیر اماکن می‌باشد که دراین‌میان شرکت تولیدکننده دزدگیر اماکن گپ توانسته‌است با استفاده از تخصص و تجربه پرسنل مجرب و به‌روز خود و همچنین به‌کارگیری از قطعات و لوازم باکیفیت در ساخت محصولات خود گامی بلند را برای افزایش امنیت و اماکن هم‌وطنان عزیزمان برداشته و محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه نموده که کاملاً قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی خود می‌باشند.
 سیستم‌های دزدگیر اماکن گپ در اکثر مدل‌های خود دارای تکنولوژی هاپینگ کد بوده که این قابلیت باعث می‌شود که ریموت دزدگیر گپ از طریق ریموت های بلوتوثی و ابزار آلات کپی ریموت غیر قابل تکثیر شود که این امر امنیت بسیار بالایی را برای کاربر به ارمغان می آورد.
از دیگر قابلیت‌های دزدگیر اماکن گپ پشتیبانی از هر دو سیستم‌عامل آندروید و ios می‌باشد که زمینه را برای کنترل دزدگیر گپ از راه دور به وسیله موبایل را برای کاربر ایجاد می‌کند که فرد می‌تواند از طریق گوشی همرا خود از بروز هر اتفاقی در ملک خود مطلع گردد.
اجزای بسیار زیادی در سیستم دزدگیر اماکن گپ مورداستفاده قرار می‌گیرد که در زمان خریداری این محصول یکسری ابزار و تجهیزات نیز به‌همراه آن عرضه می‌گردد برای مثال سانترال مرکزی دزدگیر یا پنل دزدگیر اماکن از مهم‌ترین بخش‌های سیستم دزدگیر اماکن می‌باشد که سیگنال‌های هشداری سنسورها را از طریق سیم و یا به‌صورت بی‌سیم در مدل‌های بی سیم سیستم دزدگیر اماکن به این بخش ارسال شده و سیستم با پردازش اطلاعات اقدام به ارسال سیگنال به آلارم‌ها و زنگ‌های هشدار برای آگاه‌سازی درمورد حادثه اتفاق‌افتاده می نماید.
همراه با هر پک دزدگیر اماکن گپ دو عدد ریموت کنترل با برد بالا و همچنین  آژیر مخصوص برای فضای داخلی و آژیر پرقدرت برای فضاهای بیرونی خارجی  عرضه می‌گردد. در پک دزدگیر اماکن گپ که برای شما ارسال می‌گردد که علاوه‌بر تجهیزات فوق یک کابل مصرفی به طول ۱۵ متر نیز وجود دارد همچنین باتری بک کاپ ۱۲ ولت ۴/۵ آمپر به‌عنوان باتری ذخیره همراه با پک موجود می‌باشد. از سایر تجهیزات هر سیستم دزدگیر اماکن گپ می‌توان به سنسورهای تشخیص حرکت که با زاویه ۷۰ درجه و شعاع دید ۱۵ متر اشاره کرد همچنین در مدل‌های سیمکارتی دزدگیر اماکن گپ پنج زون برای این سنسورها وجود دارد که کاربری دستگاه را به‌شدت ارتقا می‌بخشد.
همچنین این دستگاه‌ها دارای خروجی صوتی بسیار پرقدرتی می‌باشند که امکان اتصال دو عدد اسپیکر دزدگیر را فراهم می‌آورد دستگاه دزدگیر اماکن گپ سیمکارتی قابلیت اتصال باطری دزدگیر در دو مدل ۱۲ ولت ۴ آمپر و ۱۲ ولت ۷/۵ آمپر را دارد که می‌توانید از هر کدام از این دو مدل باتری‌ها برای دستگاه استفاده نمایید این دستگاه‌ها از خروجی برق سنسور به همراه کانکتور محافظ AUX برخوردار بوده و دارای خروجی برای قفل برقی و کنترلی سیستم از طریق ریموت کنترل که بیشتر مواقع در دفاتر و طلافروشی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌باشد، خروجی دویست و بیست ولت برای کنترل وسایل برقی نیز از سایر امکانات این دستگاه می‌باشد.در مقالات گذشته در خصوص نحوه عملکرد دزدگیر اماکن سیم کارتی مطالبی را عنوان نموده‌ایم که اگر این مقالات را مطالعه نموده باشید حتما می‌دانید که از مزیت‌های دستگاه دزدگیر اماکن گپ اطلاع‌رسانی از طریق تماس با خط تلفن ثابت یا ارسال پیامک به تلفن‌همراه شما می‌باشد.همان‌طور که گفته شد دستگاه دزدگیر اماکن گپ به دلیل استفاده از تکنولوژی‌ هاپینگ کد دارای ریموت کنترل‌های غیر قابل کپی می‌باشد و این دستگاه‌ها دارای اپلیکیشن‌های مخصوص برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او اس می‌باشد که می‌توانید از طریق گوشی همراه وقایع ثبت‌شده در نرم‌افزار را به‌همراه تاریخ و ساعت مشاهده کرد همچنین از دیگر ویژگی‌های دزدگیر اماکن گپ قابلیت اضافه کردن شانزده ریموت کنترل و همین‌طور شانزده سنسور بی‌سیم می‌باشد که به وسیله آن‌ها می‌توانید محدوده‌ی گسترده‌تری را مورد پوشش قرار دهید .
در خرید سیستم‌های دزدگیر اماکن توجه به خدمات پشتیبانی و کیفیت و قابلیت‌های محصول به‌همراه برند تولیدکننده معمولاً برای خریداران بسیار مورد اهمیت می‌باشد که شرکت دزدگیر تولیدکننده دزدگیر اماکن گپ با ارائه محصولاتی بسیار با کیفیت در زمینه امنیت و حفاظت از اماکن خدمات پشتیبانی بسیار خوبی را نیز برای مدت طولانی به مصرف‌کنندگان خود ارائه می‌دهد 
سیستم دزدگیر اماکن گپ از برترین محصولات ارائه‌شده توسط سایت ما می‌باشد که به‌لحاظ کیفیت و کارایی دارای محبوبیت و از پرفروش‌ترین محصولات بازار می‌باشد که شما می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت این محصولات را خریداری نمایید.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

لوله فلکسی

لوله فلکسی

پارت سینی کابل

همانطور که میدانید هر سیمی در شرایط شیمیایی و فیزیکی متفاوتی قرار میگیرد که شما میتوانید برای نگهداری و محافظت کردن آنها از جنس های متفاوت لوله فلکسی استفاده کنید که جنس این لوله‌ها در چند نوع یو پی‌ وی سی ، پلاستیکی ، فلزی، گالوانیزه و نیز پی‌وی سی بوده و شما میتوانید با توجه به نیاز خود از مورد دلخواه خود استفاده کنید.

همان‌طور که در قسمت بالا نیز این مطالب را ذکر کردیم این نوع لوله ها ، لوله‌ های بسیار محکم ، مقاوم و قدرتمندی میباشد که از تمامی انواع کابل‌ ها در برابر عوامل متعدد مراقبت و محافظت می‌کنند و مورد استفاده آن ها بیشتر بر روی کابل‌هایی بوده که از آن ها در فضای بیرون از ساختمان‌ ها و در مکان های باز قرار داده شده و برای دوربین‌های مداربسته و هر نوع هادی برقی مورد استفاده قرار میگیرد .

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

دزدگیر اماکن گپ مدل G12 GOLDEN یک پنل اعلام سرقت از نوع سیم کارتی می‌باشد که تلفن‌کننده ۲۰ حافظه ای را به‌همراه خود دارد، کلیه تنظیمات در این دزدگیر سیمکارتی توسط یک صفحه‌کلید ۱۶ کلیدی انجام می‌شود که این دستورات و فرامین تنظیمات از طریق یک صفحه نمایش LCD به کاربر نمایش داده می‌شود. دزدگیر سیمکارتی گپ محصول ساخت کشور خودمان می‌باشد که به لحاظ کیفیت و کارایی چیزی از نمونه‌های خارجی خود کم ندارد و محصولی بسیار با کیفیت می‌باشد. امروزه به دلیل امنیت بالای دزدگیرهای سیمکارتی نسبت‌به پنل های قدیمی از این دستگاه‌ها در اماکن بیشتر استفاده می‌شود. پنل دزدگیر G12 مجهز به ماژول سیم کارتی این قابلیت را دارد که در صورت قطع برق یا خطوط تلفن ثابت از طریق سیم‌کارت کلیه اتفاقات را به چندین روش به اطلاع مالک یا متصدیان کنترل برساند. در ادامه به بررسی دزدگیر اماکن گپ هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم از لحاظ نرم‌افزاری خواهیم پرداخت.
 خصوصیات فنی دزدگیر اماکن گپ سیمکارتی
 در سری جدید دستگاه‌های دزدگیر اماکن گپ به دلیل استفاده کردن از ترمینال‌های استاندارد و وجود فیوزهای محافظ به جهت ایزوله کردن مدار این دزدگیرها تفاوت‌های اساسی و رو به جلویی نسبت‌به مدل‌های قدیمی ایجاد شده‌است که امنیت بالایی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد این دستگاه برای اتصال به انواع سنسورهای سیمی و بی‌سیم از ۵ زون مجزا برخوردار است و به‌جهت برخورداری از دو رله جهت روشن و خاموش کردن وسایل برقی می‌تواند از طریق پیامک یا اپلیکیشن از راه دور کنترل‌شده و خاموش و روشن شود.
 دستگاه‌های دزدگیر اماکن گپ به‌خوبی با تمام اپراتورهای همراه اول و ایرانسل سازگار بوده و به‌راحتی می‌توان از طریق سیم‌کارت‌های این اپراتورها از راه دور سیستم را با قابلیت برنامه‌ریزی به‌صورت دلخواه برای کاربرد خاص که مورد نظر کاربر باشد کنترل نمود.
 دزدگیر اماکن گپ مدل G12 دارای اپلیکیشن خاص خود می‌باشد که امکاناتی از قبیل فعال و غیرفعال کردن سیستم، قطع کردن صدای آژیر ،کنترل تجهیزات برقی، قابلیت شارژ کردن سیم‌کارت دزدگیر ،باز و بسته کردن درب‌ها ،تغییر رمزهای ورودی و غیره را دارا می‌باشد .
یکی دیگر از ویژگی‌های دزدگیر سیمکارتی گپ این است که می‌تواند ریموت کنترل یا سنسور بی‌سیم را بدون این‌که درب دستگاه باز شود حذف یا اضافه کرد.از دیگر قابلیت‌های این دستگاه این است که وقتی شارژ باتری سنسورهای بی‌سیم کم باشد و یا ضعیف‌شده باشد سیستم از طریق پیامک اخطار ضعیف بودن باتری را برای مالک یا متصدی دستگاه ارسال کرده و او را از این‌موضوع آگاه می‌سازد تا اقدام به تعویض هرچه سریع‌تر باتری‌ها بنماید.این سیستم به دلیل قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند با نصب آشکارسازهای حریق بطور هم‌زمان هم به‌عنوان سیستم اعلام سرقت و هم سیستم اعلام حریق بکار برده شود به‌همین دلیل این دستگاه را یک دستگاه دوگانه و فراتر از یک دستگاه دزدگیر اماکن می‌دانند و ازآنجایی‌که قابلیت سخن‌گویی نیز دارد و دارای حافظه دوگانه می‌باشد می‌توان دو پیام مجزا را به حافظه آن داد تا در صورت بروز هر کدام از اتفاقات سرقت یا حریق پیام مجزا و مختص به آن اتفاق به مالک یا متصدی دستگاه اطلاع داده شود.بدین‌صورت که شما دو پیام صوتی مجزا یکی برای اعلام سرقت و یکی برای اعلام حریق را در حافظه دستگاه ذخیره می‌کنید و در صورت بروز هر کدام از این اتفاق‌ها که سنسورهای مخصوص به آن به پنل مرکزی اعلام هشدار کرده باشد سیستم با مالک یا متصدی تماس برقرار می‌کند و پیام صوتی مربوط به آن فرد پخش می‌شود تا افراد بتوانند در سریع‌ترین زمان بهترین تصمیم را برای اماکن خود بگیرند.
 به‌طورکلی دزدگیر اماکن گپ مدل سیمکارتی دارای امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی می‌باشد که این امکانات را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم این سیستم‌ها از ۵ زون که هر کدام قابلیت برنامه‌ریزی داشته و جهت استفاده خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد برخوردار است ،همان‌طور که در بالا گفته شد بسیاری از این سیستم‌ها را به سیستم‌های دوگانه می‌شناسند به‌لحاظ این‌که قابلیت اتصالات آشکارسازهای حریق را دارد که به دلیل برخورداری از حافظه مجزا و ذخیره پیام هشدار جداگانه می‌تواند در صورت بروز حریق نیز به مالکین اعلام هشدار نماید.ویژگی‌های بعدی کنترل وسایل برقی از راه دور می‌باشد که به وسیله نصب تجهیزات و اتصال آن به دستگاه می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا پیامک باعث خاموش و روشن‌شدن وسایل برقی شوید این دستگاه‌ها هم می‌توانند به وسیله سیم‌کارت و خط ثابت تلفن عمل کرده و فعال شوند،از طریق اپلیکیشن مخصوص این دستگاه می‌توانید پس‌از اطلاع از اتمام شارژ سیم‌کارت آن را دوباره شارژ نمایید،کنترل شارژ دزدگیر اماکن گپ از راه دور توانایی پشتیبانی از انواع سنسورهای بی‌سیم، نام‌گذاری سنسورهای چشمی در اپلیکیشن، نام‌گذاری ریموت کنترل‌ها در اپلیکیشن، سازگار با تمام اپراتورهای تلفن‌همراه در ایران، قابلیت نام‌گذاری زون ها در اپلیکیشن ،سازگار با تمام سیستم‌عامل‌های تلفن‌همراه IOS و اندروید، گارانتی تعویض از طریق خریدار نمایندگی فروش دزدگیر اماکن از سایر ویژگی‌های دزدگیر اماکن گپ می‌باشد.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰


دزدگیر اماکن گپ یکی از کامل‌ترین و بروزترین سیستم‌های اعلام سرقت در کشورمان می‌باشد که می‌توانید از طریق سایت ما برای خرید و نصب و راه‌اندازی اقدام نمایید در این مقاله قصد داریم با ویژگی‌ها و چگونگی های نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دزدگیر اماکن گپ بیشتر آشنا شویم.
دزدگیرهای اماکن گپ مدل G12 دارای امکانات زیادی است که به ویژگی‌ها و امکانات زیر می‌توان اشاره کرد:
 این سیستم دارای ۵ زون می‌باشد که هر زون قابلیت تعریف ۴ حالت مختلف را دارد ،همچنین دارای ۱۰ حافظه برای SMS و ۱۰ حافظه برای تماس می‌باشد،قابلیت تماس از طریق خط تلفن ثابت و سیم‌کارت، بالاترین سطح امنیت در ریموت ها (HOPPING CODE) دارای اپلیکیشن مخصوص دزدگیر G12 با قابلیت نصب بر روی IOS و اندروید،قابلیت ضبط پیغام برای وضعیت اعلام حریق و یا سرقت،قابلیت ثبت وقایع با زمان و تاریخ در اپلیکیشن دزدگیر گپ 
برای سیم‌کارت در تلفن‌کننده دستگاه هیچ تفاوتی در اعتباری یا دائمی بودن سیم‌کارت وجود ندارد و تمام اپراتورهای تلفن‌همراه موجود در ایران به‌خوبی با این دستگاه سازگار هستند تنها نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که سیمکارتی که داخل دستگاه می‌گذارید فاقد پین کد باشد و قبلاً در یک گوشی همراه پین کد آن را غیرفعال نمایید.
بر روی دکمه‌های ریموت عباراتی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها کارایی خاص خود را دارند که به‌شرح زیر می‌باشد:
 علامت قفل باز یا DISARM که به‌معنای غیرفعال کردن دزدگیر می‌باشد 
علامت قفل بسته یا  ARM-NORMAL که به معنی فعال کردن سیستم است
 علامت بی‌صدا یا ARM-PART به‌معنای نیمه‌فعال بودن سیستم 
علامت صندوق باز یا DOOR OPENER به‌معنای باز کردن درب‌ها
 در زمان نصب باید به کاتالوگ محصول مراجعه کرده و به اتصال سیم سنسورها به پنل مرکزی گپ اقدام نمایید. سیستم تغذیه دستگاه پس‌از اتصال به ترانس‌های دستگاه به برق شهری روشن شده و معمولاً در ابتدا از شما رمز عبور می‌خواهد که در تمامی سیستم‌ها به‌صورت پیش‌فرض ۱۲۳۴۵۶ می‌باشد که پس‌از وارد کردن می‌توانید به انجام تنظیمات سیستم بپردازید همچنین بر روی صفحه‌کلید دزدگیر اماکن گپ دکمه‌های تعریف‌شده است که توضیحات آن به‌شرح زیر می‌باشد:
کلید UP در منوی دستگاه و جهت رفتن به گزینه بالا می‌باشد
 کلید DOWN این کلید هم برعکس کلید UP بوده و برای رفتن به گزینه پایین منو می‌باشد 
کلید BACK از این کلید برای بازگشت به منوی قبل یا خروج از تنظیمات استفاده می‌شود 
کلید ENTER MENU برای تأیید یا وارد شدن به منو استفاده می‌شود.
هر دستگاه دزدگیر اماکن گپ از دو منوی اصلی تشکیل شده‌است
 ALARM SETTING , DIALER SETTING
این سیستم‌ها قابلیت تماس با هر شماره ثابت یا همراهی را دارند که باید این شماره‌ها در حافظه دستگاه ذخیره‌شده باشد که تا ده شماره را می‌توان برای تماس در دستگاه ذخیره کرد و برای کنترل دستگاه از راه دور باید شماره مالک یا متصدی از شماره ۱ تا ۴ دستگاه ذخیره‌شده باشد که این شماره‌ها قابلیت کنترل دستگاه و دریافت گزارش اتفاقات را دارند،همچنین برای تماس با شماره‌های ثابت باید در حافظه ۱۱ تا ۲۰ دستگاه شماره‌ها ذخیره گردند که در مواقع بروز حادثه یا هشدار سیستم به‌صورت زیر عمل می‌کند.
 ارسال پیامک به شماره‌های حافظ ۱ تا ۱۰
تماس با شماره‌های ثبت‌شده در حافظه ی ۱۱ تا ۲۰ دستگاه توسط سیم‌کارت
 تماس مجدد با شماره سیم‌کارت که قبلاً موفق به تماس با آن‌ها نشده‌است 
عملیات درصورتی‌که سیستم توسط ریموت DISARM یا غیرفعال نشده باشد صورت می‌گیرد 
دستگاه‌های دزدگیر اماکن گپ سیمکارتی قابلیت ضبط یک پیغام ۲۰ ثانیه‌ای یا دو پیغام ۱۲ ثانیه‌ای را دارند که برای پخش شدن پیغام اعلام حریق باید زون مربوط به آن را در حالت smoke برای دستگاه تعریف کرده باشیم .
شما می‌توانید در این دستگاه ترتیب ارسال پیامک یا تماس را خود تعیین نمایید درصورتی‌که در منوی دستگاه دو حالت SMS-GSM CALL به‌معنای ابتدا ارسال پیامک و بعد برقراری تماس و GSM CALL-SMS به‌معنای ابتدا تماس سپس ارسال پیامک وجود دارد، نکته مهم در دستگاه سیمکارتی داشتن اعتبار در سیم کارت‌های اعتباری می‌باشد که منوی مربوط به اطلاع از میزان شارژ سیم‌کارت باید توسط متصدی فعال شده باشد برای این‌که بتوانید میزان شارژ سیم‌کارت را بدانید ابتدا لازم است در منوی دستگاه وارد گزینه Check Sim credit شوید با دو گزینه set formula برای وارد کردن فرمول بازبینی کردن شارژ سیم‌کارت می‌شوید و گزینه get Sim credit میزان شارژ سیم‌کارت اعتباری شما به نمایش درمی‌آید
 این فرمول‌های کنترل میزان شارژ در اپراتور همراه اول #۱۱۱۴۰ می‌باشد در اپراتور ایرانسل ۱۴۰ می‌باشد.
همچنین اگر شارژ سیم‌کارت شما تمام‌شده باشد از طریق منوی chaig Sim card با وارد کردن رمز شارژ می‌توانید سیم‌کارت دستگاه را مجدداً از راه دور شارژ نمایید، نحوه وارد کردن این رمز ها و تمامی توضیحات در کاتالوگ مرتبط با دستگاه وجود دارد که با مطالعه آن می‌توانید به‌راحتی مراحل را طی نمایید
 در بخش منوی اصلی alarm setting شما می‌توانید قابلیت‌های زیر تنظیم نمایید.
تنظیم زمان و تاریخ دزدگیر اماکن گپ ،اضافه کردن ریموت جدید به دستگاه و یا حذف ریموت کنترل از حافظه دستگاه
 همچنین از منوی we sensor برای تنظیمات مرتبط با سنسورها می‌توان استفاده نمود سنسورهای به‌کاررفته در این دستگاه به دلیل داشتن کد منحصربه‌فرد در هر سنسور با سنسورهای معمولی موجود در بازار بسیار متفاوت عمل می‌کنند.

  • شاهین شاه نباتی