دزدگیر دوربین GAP

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به نیاز مردم به امنیت در کار و زندگی، شرکت های زیادی اقدام به تولید دوربین مداربسته کرده اند.

 

دوربین مداربسته داهوا یکی از ده تولید کننده برتر دوربین های مداربسته در جهان است. دوربین مداربسته داهوا با در نظر گرفتن نیاز مشتری در تولید دوربین، جایگاه منحصر به فردی در بین برندهای چینی پیدا کرده است. در کشورهای دیگر محبوب است. محصولات دوربین مداربسته داهوا بیش از دو سال گارانتی دارند. شرکت دوربین مداربسته داهوا در کنار دوربین مداربسته داهوا محصولات خود را به صورت پکیج عرضه می کند که همین امر باعث مناسب شدن قیمت دوربین مداربسته داهوا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مداربسته داهوا می توانید از مشاوره رایگان و بررسی لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا در سایت استفاده کنید. یکی از مزیت های رقابتی دوربین های مداربسته داهوا کیفیت و وضوح تصویر آنهاست. لیست قیمت دوربین های مداربسته داهوا در سایت موجود و واضح است، کیفیت بالای دوربین های داهوا قیمت اقوام آنها را بالا برده است اما با خرید یک برند معتبر می توانید با اطمینان از مزایا و قابلیت های متفاوت استفاده کنید. دوربین مداربسته داهوا با تنظیم میزان نور و دمای محیط شرایط را تنظیم می کند. همچنین با ذخیره خودکار تصاویر و شناسایی هدف و در نهایت ارسال پیام به صاحب دوربین، مالک را در جریان قرار می دهد. دوربین داهوا قابلیت شمارش افراد در فروشگاه و ردیابی حرکت را دارد که یکی از ویژگی های مفید آن است.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

دوربین داهوا  بسیار انعطاف پذیر هستند زیرا محصولات و دوربین داهوا بر اساس پلت فرم باز طراحی شده اند. آنها همچنین به دوربین های شبکه دیگر متصل هستند. دوربین داهوا  HD، تحت شبکه و دوربین داهوا DVR و NVR داهوا از جمله محصولات این شرکت می باشد. در ادامه مشخصات دوربین داهوا را به طور کامل توضیح می دهیم و برای مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا  و خرید دوربین داهوا به صفحه دوربین مداربسته دوربین مال  مراجعه کنید.

دوربین های مداربسته داهوا کیفیت تصویر بالایی دارند

دوربین داهوا  اچ دی نسبت به سایر دوربین های داهوا قیمت مناسب تری دارند. همچنین این دوربین داهوا توسط یک کابل کواکسیال با رزولوشن 1280*720 متصل می شود که فضای ذخیره سازی کوچکی را شامل می شود. برای مطالعه مشخصات دوربین داهوا ا به صفحه آن مراجعه کنید.

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

دوربین خودرو شیائومی یکی از سیستم های امنیتی و نظارتی خودرو می باشد که یکی از دوربین های مدار بسته تولید شده توسط شیائومی می باشد. صاحبان خودرو برای محافظت از خودروهای خود دوربین خودرو شیائومی را خریداری می کنند. استفاده از وسایلی مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارک خودرو در فضای قفل شده برای نجات خودرو کافی نخواهد بود، اما داشتن دوربین خودرو شیائومی آرامش بیشتری را برای راننده به ارمغان می آورد. آمارها نشان می دهد که احساس آرامش و امنیت باعث می شود افراد دوربین های خودروی شیائومی و سایر دوربین های مداربسته را بپذیرند. دوربین خودرو شیائومی می تواند تمام فعالیت ها را ضبط کند، چه ماشین در حال رانندگی باشد، چه پارک شده و چه خاموش. دوربین خودرو شیائومی تنها برای ثبت تصادفات نیست، بلکه قابلیت نظارت بر راننده و رانندگی حس امنیت را افزایش می دهد. دوربین خودرو شیائومی با ارائه مستندات در مواقع اضطراری، کاهش سرقت، ضبط و ... به راننده این امکان را می دهد که با خیالی آسوده از خودروی خود در هر مکانی استفاده کند که برای خرید دوربین خودرو شیائومی در مورد مشخصات آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. لیست قیمت دوربین خودرو شیائومی و تمامی مشخصات سرویس آن در وب سایت دوربین مداربسته شیائومی قابل مشاهده است.

 

 

تکنیک ها و فناوری های پیشرفته توسعه یافته توسط دوربین مداربسته داهوا  این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز می کند. کیفیت آن نیز مانند دوربین تحت شبکه با مگاپیکسل سنجیده می شود. فرآیند انتقال تصاویر از این دوربین مداربسته داهوا بر روی پلت فرم کواکسیال مانند دوربین آنالوگ انجام می شود.

برد این دوربین مداربسته داهوا برای طول 550 متر تکمیل شده است. همچنین می تواند اطلاعات چندرسانه ای یعنی صدا و تصویر را از طریق کابل کواکسیال معمولی انتقال دهد. در واقع، اگر منظور بهتر است، دوربین مداربسته داهوا می توانند تصاویر آنالوگ را با فرمت HD بدون نیاز به سیم کشی مجدد انتقال دهند.

 

دوربین اسپید دام داهوا  برای مکان هایی مناسب است که افراد می خواهند کل ساختمان را زیر نظر بگیرند. به عنوان مثال، با نصب دوربین اسپید دام داهوا در دفتر  کار ، این امکان را دارید که همه افراد حاضر در اتاق و کارمندان را زیر نظر بگیرید. دوربین اسپید دام داهوا به دلیل زوم و بزرگنمایی بالا برای استفاده در مسافت های طولانی ایده آل است. با برنامه دوربین اسپید دام داهوا می توانید آن را به یک دوربین مداربسته کاربردی تبدیل کنید، هوشمندی به کار رفته در دوربین اسپید دام داهوا فرصت هایی برای برنامه نویسی و استفاده ایجاد کرده است. گنبد سرعت داهوا را بخرید در ادامه در مورد قدرت رادار داهوا یا دوربین چرخشی داهوا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

منبع : دزدگیر دوربین

  • شاهین شاه نباتی
  • ۰
  • ۰

وضعیت هشدار از طریق دزدگیر اماکن یکی از اقدامات امنیتی و ایمنی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زمانی که سارقان وارد خانه می شوند، ابتدا مبادی ورودی را بررسی می کنند و مطمئن می شوند که دسترسی به خانه تا حد امکان ساده  است و دزدگیر اماکن  ندارد ، بنابراین در سال های اخیر تعداد مردم به میزان فزاینده ای دزدگیر اماکن خریداری می کنند. اگر می‌خواهید امنیت منزل خود را کنترل کنید، دزدگیر اماکن علاوه بر اینکه یک سیستم امنیتی مناسب است، به محرک‌های محیطی مانند ضربه، نور و حرکت نیز حساس است، اما از منازل و مراکز خرید در برابر تصادف و سرقت محافظت می‌کند. محافظت می کند. قبل از خرید دزدگیر اماکن بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد دزدگیر اماکن به دست آورید. برخی از دزدگیرها دارای قابلیت کنترل داخلی هستند و می توانید از مکانیزم داخلی برای مسلح یا خلع سلاح د دزدگیر منزل خود استفاده کنید. اگر می خواهید امنیت مغازه و منزل خود را افزایش دهید از دزدگیر اماکن گپ استفاده کنید. دزدگیر منزل مجهز به سرویس پاسخگویی پلیس است که یکی از ویژگی های ایمنی اضافه شده است. یک دزدگیر اماکن به افسر پلیس هشدار می دهد که زنگ هشدار فعال شود و به تماس پلیس پاسخ دهد.

برای مثال دزدگیر فورنت b500 یکی از سیستم های دزدگیر فورنه است که مزایای بیشتری دارد. زنگ دزدگیر فورنت b500 با فعال شدن سنسور زنگ هشداری را به صدا در می آورد که می تواند به پلیس به محض شنیدن زنگ هشدار هشدار دهد. اما عملکرد دزدگیر فورنت b500 به همین جا ختم نمی شود. دزدگیر فورنت b500 را می توان از روی گوشی پخش کرد و سیم کارت داخل دستگاه به روش های مختلف پیام های آلارم را ارائه می دهد. سارقان حرفه ای هنگام ورود به خانه، مغازه یا هر مکانی که دزدگیر وصل است گوشی را تگ می کنند و در این حالت اعلان شماره تلفن کار نمی کند. داشتن دزدگیر دوربین تضمین می کند که در هر شرایطی پیام هشدار از طریق پیامک یا تماس با سیم کارت ارسال می شود.

دوربین مدار بسته

ما برای محافظت از محیط زیست خود به دوربین مدار بسته نیاز داریم. نصب دوربین مداربسته جدای از حفظ امنیت و ردیابی هرگونه جرم، دزدان و مجرمان را از منطقه دور نگه می دارد. دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز افراد انتخاب می شوند و کاربرد و ویژگی های هر دوربین مدار بسته متفاوت است. همچنین انواع دوربین های مداربسته متفاوت است و هزینه دوربین های مداربسته متفاوت خواهد بود. اولین دوربین های مداربسته در دهه 1940 توسعه یافتند و از آن زمان تاکنون این فناوری به پیشرفت خود ادامه داده است. امروزه فناوری های مختلفی برای دوربین های مداربسته وجود دارد که هر کدام پاسخگوی نیاز افراد است. این دوربین مدار بسته در کاربردهای مختلفی مانند پلیس نظامی، کنترل ترافیک و نظارت بر موقعیت استفاده می شوند

 دوربین های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و نوع تصاویری که ارسال می کنند به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که برای اینکه بتوانید دوربین مداربسته مناسبی را خریداری کنید باید نحوه استفاده صحیح از دوربین های مدار بسته را بدانید. برای مثال دوربین مداربسته داخلی با دوربین مداربسته فضای باز متفاوت است. دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت به موارد زیر تقسیم می شود.

دوربین مداربسته HDTV

دوربین مداربسته HDCIV داهوا

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مدار بسته بی سیم

در ادامه کیفیت تصویر دوربین داهوا 2 مگاپیکسل را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا کیفیت تصویر عالی دارد. بنابراین دوربین داهوا 2 مگا برای مکان هایی مانند ادارات و اقامتگاه ها مناسب است زیرا مکان های ذکر شده نیازی به ثبت تصاویر با وضوح بالا ندارند.

نکاتی برای خرید دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، خرید یک دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا با فناوری پردازش آنالوگ برای فضای داخلی مناسب نیست، زیرا وضوح بالای آن در فضای داخلی مورد پسند نیست. یا اینکه دوربین داهوا 2 مگاپیکسل بالت برای عکاسی در فضای داخلی طراحی نشده است، زیرا سارقان با تغییر جهت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل از گرفتن عکس جلوگیری می کنند. از طرفی برای خرید ارزانتر از دوربین آنالوگ 2 مگا داهوا مناسب است. با این جزئیات اگر قصد خرید دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا را دارید مدل های دوربین داهوا 2 مگاپیکسل را از جهات دیگر مورد بررسی قرار دهید

  • شاهین شاه نباتی