دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

یکی از جذاب ترین نمونه های لباس های دخترانه، تنوع اندام یا تاپ های برش است که ظاهر شما را زیباتر می کند. ویژگی اصلی گیاه طول آن است که قسمت بالایی بدن را کاملا می پوشاند. در مورد گونه های گیاهی چه می دانید؟ آیا می دانید بهترین مدل های ست کراپ شلوار برای دختران زیبا و نحوه آرایش آنها چیست؟
در ادامه این بخش درباره انواع محصول و نحوه تنظیم آنها برای مطابقت با سبک کلی خود بیشتر بیاموزید. بهترین مدل این لباس را می توانید خودتان انتخاب کنید.
همانطور که در بالا ذکر شد، در طول جنگ جهانی دوم، زمانی که آنها با کمبود تولید پارچه مواجه شدند، لباس های نیمه بلند یا کوتاه وارد عرصه مد شد، اغلب به عنوان لباس ساحلی یا مایو، اما پوشیده می شد. در دهه‌های 1970 و 1980، انواع مدل‌های لباس کراپ در بین مردان، به‌ویژه ورزشکاران و بدنسازان رایج شد و بخشی از روند آن زمان به مد و استایل اختصاص داشت.
اگر به دنبال ظاهری جذاب برای دختران هستید، حتماً از انواع محصولات به سبک خود استفاده کنید. این نوع لباس نسبت به سایر تی شرت ها و پیراهن های معمولی کوتاهتر است و فقط قسمت بالای تنه را می پوشاند. در ادامه شما را با چند مدل کشت آشنا می کنیم.
انواع لباس های پرورش و کاربرد آنها را بشناسید
به طور کلی محصولات به دو صورت فانتزی و ورزشی طراحی و تولید می شوند. تفاوت این دو نوع لباس کوتاه در پارچه آنهاست. گیاهان فانتزی عمدتاً از پارچه های توری و گیاهان ورزشی عمدتاً از پارچه های بسیار انعطاف پذیر ساخته می شوند.

 

خرید عمده و آنلاین از وبسایت لباسچی


فرهنگ ورزشی
یک لباس ورزشی، مانند سوتین ورزشی، معمولاً در طول فعالیت های ورزشی پوشیده می شود. این نوع محصولات دارای دو پد در جلوی لباس هستند. کاربرد این نوع پدها بلند کردن سینه ها برای جلوگیری از افتادگی سینه ها در حین ورزش است.
شورت های بدنسازی اغلب جاذب و متراکم هستند، در طرح ها و رنگ های متنوع، ساده و طرح دار (راه راه، چاپی و ...) هستند. همچنین این مدل های کراپ از پارچه های کشدار با قابلیت جذب عرق بالا دوخته می شوند تا بدن ورزشکار را در برابر بیماری ها و آلرژی ها حفظ کنند.
تاپ فانتزی یا نیم تنه فانتزی چیست؟
از Crop Fantasy استفاده کنید تا استایلی نیمه رسمی و شیک داشته باشید. این مدل لباس های زنانه در مدل های بدون آستین و بدون آستین موجود می باشد. تاپ های فانتزی را بهتر است با شلوارک یا دامن های کوتاه بپوشید، یا اگر به دنبال استایل لوکس تری هستید، این مدل لباس خواب فانتزی را با لباس خواب زنانه خود ست کنید. بهترین و شیک ترین لباس خواب های زنانه را با تخفیف های ویژه در سکرت پوشاک ببینید.

اگر استایل کژوال را دوست دارید، یک تاپ کوتاه بلندتر با یک ژاکت به سبک خود بپوشید. به طور معمول، محصولات فانتزی از تور، پلاستیک، نخ، پلی استر و غیره ساخته می شوند که می توانند مروارید، پولک دوزی، گلدوزی یا طرحی زیبا داشته باشند. تاپ های کوتاه فانتزی در مواد توری و پارچه های کشدار طراحی و تولید می شوند که محبوب ترین آن ها تاپ های کوتاه توری است.
بهتر است مدل براق خود را با سوتین های فانتزی یا لباس شب ست کنید.
چگونه یک تاپ کراپ بپوشیم؟
کراپ در سبک های مختلف مانند راحتی، اسپرت، اسپرت و حتی رسمی موجود است. به عنوان مثال، برای ایجاد یک استایل یا استایل شب، می توانید یک تاپ کراپ (مانند آستین های چین دار، تا مچ، آستین های پف دار و غیره) را با شلوار جین، ساق های براق یا چاک دار ست کنید تا استایلی رسمی و شیک ایجاد کنید. شلوار مام استیبل و مام فیت مناسب برای همه محصولات، ظاهر و استایل شما را جذاب تر از همیشه می کند. از رنگ های شاد و متناسب با لباس شما استفاده کنید. برای افرادی که پوست روشن دارند، محصولات با رنگ های گرم توصیه می شود.
استایل خود را ساده با شلوار جین و تاپ سفید شروع کنید
یک پیراهن سفید با همه چیز ست می شود و شلوار جین قدبلند یک اصل و روشی هوشمندانه برای پوشیدن تاپ های کوتاه است. برای لباس های تابستانی، سعی کنید یک تاپ کوتاه را با شلوار جین ترکیب کنید.
آن را با دامن ماکسی ترکیب کنید
پارچه بلند در دامن ماکسی کوتاه نیز به خوبی با بالا ست می شود و این دو تکه به شما امکان بازی با رنگ ها و طرح ها را می دهد. اگر دامن ماکسی شما براق یا رنگارنگ است، می توانید دامن مشکی ساده را انتخاب کنید. دامن های کوتاه و دامن های کوتاه را می توان در هوای گرم پوشید.
کراپ تاپ و ژاکت کش باف پشمی اسپرت
یک پیراهن پشمی را می‌توان در قسمت کمر برش داد تا یک تاپ غیررسمی با دکمه‌ها و کمی تاب رسمی ایجاد کند.
با کت بلیزر لایه بندی کنید
بلیزرها یک لباس نیمه رسمی هستند، اما می توانید با ترکیب یک تاپ کوتاه با آستین کوتاه و یک کت بلند ظاهری هوشمندانه و غیررسمی ایجاد کنید. این مجموعه بهترین استایل را با یک لباس و لباس کمر بلند و یک تاپ کراپ با طراحی متفاوت دارد.
آیا مردان هم کروپ دارند؟
اگرچه این لباس به دلیل فرم خاصش لباس زنانه به حساب می آید. با این حال بهتر است بدانید که در گذشته برخی از اماکن ورزشی لباس هایی مانند تاپ تاپ مردانه طراحی می کردند. یعنی مردان لباس های بلند و گشاد در ورزش را مانعی برای ورزش می دیدند، به همین دلیل ته لباس خود را بریدند و محصول را اختراع کردند. اما کمی بعد این لباس ها به دلیل ظرافت و ظاهر منحصر به فردشان مورد استفاده خانم ها قرار گرفت. در حال حاضر استفاده از آن در بین خانم ها بسیار محبوب است.

  • ۰۱/۱۲/۰۱
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی