دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

دوربین خودرو شیائومی یکی از سیستم های امنیتی و نظارتی خودرو می باشد که یکی از دوربین های مدار بسته تولید شده توسط شیائومی می باشد. صاحبان خودرو برای محافظت از خودروهای خود دوربین خودرو شیائومی را خریداری می کنند. استفاده از وسایلی مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارک خودرو در فضای قفل شده برای نجات خودرو کافی نخواهد بود، اما داشتن دوربین خودرو شیائومی آرامش بیشتری را برای راننده به ارمغان می آورد. آمارها نشان می دهد که احساس آرامش و امنیت باعث می شود افراد دوربین های خودروی شیائومی و سایر دوربین های مداربسته را بپذیرند. دوربین خودرو شیائومی می تواند تمام فعالیت ها را ضبط کند، چه ماشین در حال رانندگی باشد، چه پارک شده و چه خاموش. دوربین خودرو شیائومی تنها برای ثبت تصادفات نیست، بلکه قابلیت نظارت بر راننده و رانندگی حس امنیت را افزایش می دهد. دوربین خودرو شیائومی با ارائه مستندات در مواقع اضطراری، کاهش سرقت، ضبط و ... به راننده این امکان را می دهد که با خیالی آسوده از خودروی خود در هر مکانی استفاده کند که برای خرید دوربین خودرو شیائومی در مورد مشخصات آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. لیست قیمت دوربین خودرو شیائومی و تمامی مشخصات سرویس آن در وب سایت دوربین مداربسته شیائومی قابل مشاهده است.

 

 

تکنیک ها و فناوری های پیشرفته توسعه یافته توسط دوربین مداربسته داهوا  این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز می کند. کیفیت آن نیز مانند دوربین تحت شبکه با مگاپیکسل سنجیده می شود. فرآیند انتقال تصاویر از این دوربین مداربسته داهوا بر روی پلت فرم کواکسیال مانند دوربین آنالوگ انجام می شود.

برد این دوربین مداربسته داهوا برای طول 550 متر تکمیل شده است. همچنین می تواند اطلاعات چندرسانه ای یعنی صدا و تصویر را از طریق کابل کواکسیال معمولی انتقال دهد. در واقع، اگر منظور بهتر است، دوربین مداربسته داهوا می توانند تصاویر آنالوگ را با فرمت HD بدون نیاز به سیم کشی مجدد انتقال دهند.

 

دوربین اسپید دام داهوا  برای مکان هایی مناسب است که افراد می خواهند کل ساختمان را زیر نظر بگیرند. به عنوان مثال، با نصب دوربین اسپید دام داهوا در دفتر  کار ، این امکان را دارید که همه افراد حاضر در اتاق و کارمندان را زیر نظر بگیرید. دوربین اسپید دام داهوا به دلیل زوم و بزرگنمایی بالا برای استفاده در مسافت های طولانی ایده آل است. با برنامه دوربین اسپید دام داهوا می توانید آن را به یک دوربین مداربسته کاربردی تبدیل کنید، هوشمندی به کار رفته در دوربین اسپید دام داهوا فرصت هایی برای برنامه نویسی و استفاده ایجاد کرده است. گنبد سرعت داهوا را بخرید در ادامه در مورد قدرت رادار داهوا یا دوربین چرخشی داهوا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

منبع : دزدگیر دوربین

  • ۰۱/۰۷/۱۴
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی