دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

دوربین داهوا  بسیار انعطاف پذیر هستند زیرا محصولات و دوربین داهوا بر اساس پلت فرم باز طراحی شده اند. آنها همچنین به دوربین های شبکه دیگر متصل هستند. دوربین داهوا  HD، تحت شبکه و دوربین داهوا DVR و NVR داهوا از جمله محصولات این شرکت می باشد. در ادامه مشخصات دوربین داهوا را به طور کامل توضیح می دهیم و برای مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا  و خرید دوربین داهوا به صفحه دوربین مداربسته دوربین مال  مراجعه کنید.

دوربین های مداربسته داهوا کیفیت تصویر بالایی دارند

دوربین داهوا  اچ دی نسبت به سایر دوربین های داهوا قیمت مناسب تری دارند. همچنین این دوربین داهوا توسط یک کابل کواکسیال با رزولوشن 1280*720 متصل می شود که فضای ذخیره سازی کوچکی را شامل می شود. برای مطالعه مشخصات دوربین داهوا ا به صفحه آن مراجعه کنید.

تجهیزات امنیتی دوربین مداربسته داهوا

دستگاه nvr داهوا دارای آخرین فناوری است. یکی از ویژگی های این nvr داهوا انتقال رایگان تصاویر می باشد که در مقایسه با این پلن ها پرداخت خوبی نیز دارد، nvr داهوا با تولید هشت کانال شروع به کار کرد سپس به تولید کانال های 16، 32 و 64 روی آورد. لیست قیمت و جزئیات داهوا در صفحه nvr داهوا است. دوربین شبکه داهوا که به عنوان دوربین تحت شبکه استفاده می شود، پس از پردازش، داده های ویدئویی را به دستگاه NVR داهوا منتقل می کند. برای مطالعه جزئیات بیشتر و خرید دستگاه nvr داهوا به صفحه لیست قیمت nvr داهوا مراجعه کنید.

 

دوربین تحت شبکه داهوا در مقایسه با دوربین های آنالوگ (AHD، CVI، TVI)، عمر مفید طولانی تر، کیفیت تصویر بهتر، پایداری عملیاتی و سایر ویژگی ها را در اختیار کاربر قرار می دهند. به عبارت دیگر، اگر بحث هزینه دوربین تحت شبکه داهوا را رها کنیم، می‌توان گفت: تنها مشکلی که همکاران می‌گویند نصب دوربین تحت شبکه داهوا دشوارتر است و هزینه شبکه بسیار گران است. در سریال زرین این دو مشکل را در مورد دوربین تحت شبکه داهوا حل کرده ایم. تامین تجهیزات دوربین تحت شبکه داهوا با قیمت بسیار مناسب و همچنین کلیه تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری دوربین تحت شبکه داهوا در صورت نیاز توسط تیم فنی دوربین مال  سیستم انجام می شود و ما در زرین سیستم حتی این امکان را ایجاد کرده ایم که در صورت سایز کابل ها. توجه داشته باشید، حتی قرار دادن سوراخ ها ممکن است اتفاق بیفتد. . برای راحتی شما، دوربین تحت شبکه داهوا کانفیگ انجام می شود و به دستگاه مدیریت تصویر اضافه می شود و در این صورت به محض وصل کردن تجهیزات به سیستم برقی آماده می شود. با توجه به متراژ شما کابل بریده شده سوکت زده شده تا مشکلی برای نصب دوربین تحت شبکه داهوا وجود نداشته باشد. تمامی تنظیمات اولیه و تنظیمات پیشرفته دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا به گونه ای انجام شده است که هیچ مشکلی در نصب پیش نیاید، یعنی پکیج به گونه ای پشتیبانی می شود که فقط نیاز به سیم کشی و پیچ شدن دوربین تحت شبکه داهوا دارد، بنابراین نیازی به شبکه حرفه ای نیست. همچنین در صورت وجود مشکل در نصب دوربین تحت شبکه داهوا ، تیم فنی سیستم به صورت آنلاین به شما کمک خواهد کرد.

منبع : دزدگیر دوربین

  • ۰۱/۰۷/۱۴
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی