دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

با توجه به نیاز مردم به امنیت در کار و زندگی، شرکت های زیادی اقدام به تولید دوربین مداربسته کرده اند.

 

دوربین مداربسته داهوا یکی از ده تولید کننده برتر دوربین های مداربسته در جهان است. دوربین مداربسته داهوا با در نظر گرفتن نیاز مشتری در تولید دوربین، جایگاه منحصر به فردی در بین برندهای چینی پیدا کرده است. در کشورهای دیگر محبوب است. محصولات دوربین مداربسته داهوا بیش از دو سال گارانتی دارند. شرکت دوربین مداربسته داهوا در کنار دوربین مداربسته داهوا محصولات خود را به صورت پکیج عرضه می کند که همین امر باعث مناسب شدن قیمت دوربین مداربسته داهوا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مداربسته داهوا می توانید از مشاوره رایگان و بررسی لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا در سایت استفاده کنید. یکی از مزیت های رقابتی دوربین های مداربسته داهوا کیفیت و وضوح تصویر آنهاست. لیست قیمت دوربین های مداربسته داهوا در سایت موجود و واضح است، کیفیت بالای دوربین های داهوا قیمت اقوام آنها را بالا برده است اما با خرید یک برند معتبر می توانید با اطمینان از مزایا و قابلیت های متفاوت استفاده کنید. دوربین مداربسته داهوا با تنظیم میزان نور و دمای محیط شرایط را تنظیم می کند. همچنین با ذخیره خودکار تصاویر و شناسایی هدف و در نهایت ارسال پیام به صاحب دوربین، مالک را در جریان قرار می دهد. دوربین داهوا قابلیت شمارش افراد در فروشگاه و ردیابی حرکت را دارد که یکی از ویژگی های مفید آن است.

 

دوربین آنالوگ داهوا دارای قابلیت نور ستاره بوده و تصاویر رنگی توسط دوربین آنالوگ داهوا حتی در محیط های کم نور ارسال می شود.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین آنالوگ داهوا ، امکان گرفتن تصاویر با برد طولانی است. همچنین دوربین آنالوگ داهوا شامل یک دوربین چند سنسوری است که آن را قادر می‌سازد تا محدوده وسیعی از نظارت را پوشش دهد.

از طرفی دوربین آنالوگ داهوا می تواند به طور همزمان 4 سیگنال (صوتی، تصویری، داده و برق) را در 1 کابل کواکسیال ارسال کند.

دوربین های آنالوگ داهوا از ورودی صدا یا میکروفون پشتیبانی می کنند و از طریق سیگنال کنترل HCVR ارتباط برقرار می کنند.

علاوه بر این، فناوری PoC به عنوان منبعی برای مصرف انرژی الکتریکی لازم در دوربین آنالوگ داهوا به کار می رود.

همچنین به صفحه دزدگیر گپ هم سر بزنید

تمامی این ویژگی ها خرید دوربین آنالوگ داهوا را به تصمیمی عاقلانه و ارزشمند تبدیل می کند. دوربین داهوا CVI دارای کابل خروجی ویدئوی چند فرمتی مناسب روی پیگتیل دوربین برای جابجایی آسان بین TVI، AHD، CVBS است.

علاوه بر این، اگر این نوع دوربین آنالوگ داهوا در کنار دوربین شبکه داهوا قرار گیرد، ممکن است قدرتمندترین و مناسب ترین سیستم امنیتی را برای شما رقم بزند. دلیل این پدیده این است که این دو دوربین با استفاده از فناوری یکسان، هماهنگی بالایی دارند، لذت می برند و در عین حال با عملکردهای متفاوت خود می توانند بهترین مکمل یکدیگر باشند تصاویر توسط DVRداهوا در دوربین مداربسته داهوا ضبط می شوند.

منبع : سنسورهای اعلام حریق

  • ۰۱/۰۷/۱۴
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی