دزدگیر دوربین GAP

  • ۰
  • ۰

نظم در سیم کشی

نظم در سیمکشی

گاهی نظم در سیمکشی ساختمان میتواند در طراحی درست ساختمان موثر باشد، یکی از ابزار ها برای ایجاد نظم هرچه بیشتر در کابل کشی ها، سینی کابل است. نردبان کابل و سبد کابل هم اهمیت بالایی در کابل کشی دارد و به طراحان بسیار کمک مینماید. هزینه سینی کابل برق در زمانی که سیم کشی های ساختمان به صورت روکار انجام می شود، بسیار مهم است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.
 

سینی کابل در کابل کشی ساختمان

سینی کابل از تجهیزات مهم و پر کاربرد ساختمان است که برای کابل کشی و سیم کشی در ساختمان‌ها به‌کار می‌رود. سینی کابل با جای دادن سیم و کابل ها در خود باعث ایجاد نظم و کابل کشی مرتب، در حفظ امنیت کابل ها و گلند کابل بسیار اهمیت دارد. از سینی کابل می‌توان در محیط‌ها و مکان‌های مختلف استفاده کرد. (فضای بسته، فضای باز، محیط‌های مرطوب، محیط‌های پرخطر و همچنین محیط‌هایی که دارای نویز الکتریکی و یا لرزش می‌باشند). سینی کابل همانند هر وسیله برقی دیگر، دارای تاییدیه و استاندارد های لازمه است.
 

نصب سینی کابل

نصب سینی کابل حتما باید توسط طراحان و مهندسین حرفه‌ای انجام شود چراکه اگر در نصب اشتباهی صورت بپذیرد ممکن است موجب خرابی ساختمان و یا حتی آتش سوزی و انفجار ساختمان گردد. برای محیط‌هایی که احتمال آتش سوزی در آن‌ها زیاد است، باید از سینی کابل مخصوص استفاده شود. شما میتوانید برای نصب سینی کابل یا نردبان کابل از متخصصین و طراحان ما در شرکت تامین صنعت قائد کمک بگیرید تا متخصصین مجرب و باتجربه ما در تمامی ایران بصورت تضمینی ساختمان شما را کابل کشی نمایند.

 

استاندارد های سینی کابل

انطباق سینی کابل با این استانداردها موجب اطمینان از نصب صحیح و کارکرد درست آن می‌گردد. سینی کابل می‌تواند بر روی دیوار ساختمان، سقف‌، کف و حتی در مسیرهای صعب العبور و به صورت عمودی و افقی نیز نصب و استفاده شود. با استفاده از این ابزار ها میتوان کابل ها را در مسیر درست و مورد نظر خود هدایت نماییم. سینی کابل همچنین در محیط‌های خطرناک که در معرض آتش سوزی هستند نیز ایمنی لازم را دارد.

 

سایز های مختلف سینی کابل

سینی کابل در بازار از سایز ها و اندازه های مختلفی برخوردار است و به همین دلیل برای همه نوع ساختمان و هر نوع پیکربندی مناسب است. سینی کابل انعطاف پذیر بوده و قابلیت تغییر شکل دارد. برای نصب ایمن و صحیح سینی کابل باید به این سه عامل مهم توجه داشت: محدودیت‌های وزن سینی کابل‌های مختلف، محدودیت‌های محیطی، قوانین مربوط به فواصل سیم‌ها.
تعداد و سایز مناسب سینی کابل به تعداد سیم‌هایی که قرار است در آن قرار بگیرند و همچنین محیطی که قرار است سینی کابل در آن نصب شود، بستگی دارد. از آنجایی که سینی کابل منعطف و قابل تغییر است، مهندسین و طراحان باید سیستم سینی کابل را به گونه‌ای طراحی و سایزبندی کنند که هم برای استفاده کنونی و هم برای نیازهای آینده مناسب باشند.

سخن آخر

سینی کابل برق یکی از ابزار های مهم در برق کشی در محیط های تجاری و صنعتی می باشد. این ابزار در بخش هایی از فضاهای مسکونی نیز پر کاربرد است؛ اما عمده موارد استعمال این محصول، محدود به موارد صنعتی و تجاری می گردد. سینی کابل برق نوعی محافظ کابل های مورد استفاده در ساختمان محسوب می گردد که سبب آراستگی ظاهری و در نهایت نظم در سیم کشی می شود.

 

 

  • ۰۱/۰۵/۳۰
  • شاهین شاه نباتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی